Crice Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) Finns en liten filmsnutt på http://www.gamespot.com/ps2/action/thegodf..._flashtop_story FUCK YES! Fan vad grymt! Längtar ännu mer nu. EDIT: Nya screens också: http://www.gamespot.com/ps2/action/thegodf...creenindex.html Oh. Hatt och kostym. Redigerad 11 februari, 2005 av Crice Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Här är en hel laddning av nya filmer http://www.gamespot.com/pc/action/thegodfather/media.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Det ser riktigt bra ut, har sett alla filmer på gamespot nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Är det någon mer än jag som blir allmänt kåt av dom där filmerna? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 (redigerad) Här finns nya filmer. ursäkta för dubbelpost Redigerad 12 februari, 2005 av Corleone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 OMG!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Cheezus. Jag är kär. Seriöst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Cheezus. Jag är kär. Seriöst. Jag förstår dig verkligen!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Finns det någon officiell sida för spelet....Det verkar grymt bra! Eller finns det någon ea sida om spelet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Verkar ganska ballt Tur att man är en Gamespot Complete-medlem och har tillgång till att tanka alla filmer plus alla exklusiva filmer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Cheezus. Jag är kär. Seriöst. Ska jag se dig som ett hot och dumpa dig i närmsta sjö eller känna mig säker och överlägsen mot dig? Du har iallafall inte en chans mot mig, the godfather är min kärlek! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Verkar ganska ballt Tur att man är en Gamespot Complete-medlem och har tillgång till att tanka alla filmer plus alla exklusiva filmer Hmm, det där Gamespot Complete-medlem lät en aning intressant, hur blir man sån? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Hmm, det där Gamespot Complete-medlem lät en aning intressant, hur blir man sån? Man registrerar sig som på vilken sida som helst, bara att man måste betala typ 30 dollar per år Jag minns inte exakt vilket belopp det var, men ca 30 dollar Då får man tillgång till varenda video på sidan, som för övrigt i det flesta fall är 640x480 i upplösning Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Nu har det kommit en hemsida i alla fall. http://www.eagames.com/official/godfather/...er/us/index.jsp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Det kan inte bli annat än en succé.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 (redigerad) Cheezus. Jag är kär. Seriöst. word Redigerad 19 februari, 2005 av MyStiC Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grishnak Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Har ni sett filmerna från när de spelar in skådisarnas röster till spelet? De är inte så unga längre... Finns på EAs officiella sajt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Längtar Btw. Skådespelarnas riktiga röster kan ej vara med i spelet pga att Marlon Brandon som spelar maffiabossen (glömt namnet) är död. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Btw. Skådespelarnas riktiga röster kan ej vara med i spelet pga att Marlon Brandon som spelar maffiabossen (glömt namnet) är död. Jo, dom spelade in hans repliker innan han gick bort. BTW, Marlon spelar Don Vito Corleone i gudfadern. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Det kommer inte vara blod i det, och det kommer vara LÅÅNGT ifrån brutalt. Så är det med EA. T tackar vet jag Rockstar och Running Whit Scissors! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts