ZliPp Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Options > Invert Mouse Ah, tackar. :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Ah, tackar.:"> Du ere velkomma! Äger hela Brooklyn nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Fan va detta spel verkar skoj alltså! Men kan man bara gå runt och kötta folk på gatorna som i GTA? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Det är lager, de är markerade på samma sätt som en vanlig affär. De är dock skyddade av oftast 3 bilar, och sen är det fiender lite här och där inne på lagret och du måste döda alla och ta över lagret, det försvagar familjen som ägde lagret innan och stärker Corleone-familjen. Men det spelar ingen roll om du gör det.. man kan klara storyn i alla fall. Men för att bli Don över NY så behöver du ta över alla lager. När man fixar en lastbil är det den man ska köra in på lagret med? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Vad ger ni spelet för betyg? Ska kanske köpa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Kan någon säga mig en bra strategi när man ska spränga de andra familjernas baser. Jag blir sönderpepprad på några sekunder...och en sak till måste man köpa bomber för att spränga husen eller får man de där? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Vad ger ni spelet för betyg? Ska kanske köpa. Jag ger nog 7/10 tycker det är skoj. Även fast massa saker dåliga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Kan någon säga mig en bra strategi när man ska spränga de andra familjernas baser. Jag blir sönderpepprad på några sekunder...och en sak till måste man köpa bomber för att spränga husen eller får man de där? Huka dig bakom en bil och peppra deras nyllen lite då och då, Du måste köpa bomber, Om du tittar i kartan efter Bomb Supplyer (stava) så hittar du dom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Är det något blod I spelet? Försvinner liken på tre sekunder? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Har suttit spelat spelet hela dagen idag. Så underbart! Cyprez: Spelet är ganska blodigt och våldsamt, ja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Jag installerar det nu så hoppas att det är super-duper-mega-h4xor-über-KUL Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 (redigerad) Jag klarar inte det här uppdraget där *SPOILER*där Sonny blir mördad*SPOILER* Kan nån säga vars sparfilerna är så jag kan ladda upp den här så nån snäll person klarar det åt mig? Redigerad 29 mars, 2006 av Godfather Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Jag kan inte gå in och ur bilar Varför? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 (redigerad) Själv orkar jag inte med (har bara försökt en gång) med uppdraget där man ska"planta" hästhuvudet. Redigerad 29 mars, 2006 av Bubbli Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Hur ändrar man så att när man kollar åt höger så kollar man åt höger? Har letat i options, men kan inte hitta det. Jag har samma problem med det Det är invert mouse, men det går inte att ställa in i options Jag kan inte heller kliva ur bilar. Vad ska jag göra? OBS! Spelet är crackat, kan det vara cracken? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Jag kan inte gå in och ur bilar Varför? Det blir så om spelet är crackat... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Yey, egen section för Gudfadern Det blir så om spelet är crackat... Jag säger bara en sak.. Alcohol 120% Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Yey, egen section för Gudfadern Jag säger bara en sak.. Alcohol 120% Jag säger bara Daemon tools. Iförsig så behöver jag inte använda något program även fast spelet inte är köpt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jag säger bara en sak.. Alcohol 120% Jag säger bara Daemon tools. Iförsig så behöver jag inte använda något program även fast spelet inte är köpt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jag har installerat spelet, men jag kan inte starta det utan crack Fungerar inte med daemon tools, vad ska jag göra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts