chucky.swe Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 200 MB kvar:) En sak vore perfekt, ONLINE! Tänk att gå med en massa forumiter och skjuta ner ett gäng från Flashback:teehee: Haha mjo men det kanske kommer ut nån mod? Eller är Godfather inte så stort? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Haha mjo men det kanske kommer ut nån mod? Eller är Godfather inte så stort? 3,06 GB är det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 (redigerad) 3,06 GB är det Mjo det vet jag men..Är det så att Gudfadern är så stort i användar kretsar eller är det allmänt svår moddat ? ÄSHDIT: dert Redigerad 25 mars, 2006 av chucky.swe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Förmodligen inte mer svårmoddat än vilket spel som helst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 (redigerad) Min gubbe! http://img156.imageshack.us/img156/9953/godfather33jf.jpg Klaga inte på kläderna, ja har kostym men jag tyckte dom här ser typ tuffare ut Edit: *****!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Upplösning :'( Kör med 1600 X 1200 Och Sänkte bilden till 1024 X 768 Redigerad 25 mars, 2006 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Förmodligen inte mer svårmoddat än vilket spel som helst Ok.Tack för svaret ( :: ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pastor richard Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Hej! Jag undrar om det är något fel på min skiva eller ej för det kommer ingen video i början när man kör nytt spel precis innan man är huvudkaraktärens pappa och Don Corleone säger att han kanske behöver en i framtiden. Allt som kommer är texten men i övrigt funkar spelet helt okey. /Tacksam för svar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 (redigerad) Är 32 i graderna och har dödat alla Don's nu och har tagit över en hel del affärsverksamheter. Ska ta mig över till New Jersey och ta ut deras bas efter deras affärer i NJ. Är underchef för tillfället, siktar på Don över NY. Redigerad 25 mars, 2006 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Håller på att installera nu, Ska bli kul att lira Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 (redigerad) Ni som har spelet, tycker ni att kontrollen är dålig eller okey??? På PS2 alltså. Redigerad 25 mars, 2006 av Moroni_Family Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pastor richard Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Jag har märkt att flera av er som skrivit har spelet och snälla kan ni inte bara svara mig om det är någon video när ni spelar new game och precis innan man är pappan till huvudkaraktären. Ni vet när Corleone säger att han kan behöva en i framtiden och att man ska aceptera något så länge. Jag får nämligen bara upp texten. Så är det något fel på min skiva eller ej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 HIhi! Detta spel verkar helt underbart ju! Får vänta till min bror åker på LAN. Han har många kompisar där och då kanske hn får låna spelet av någon Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Spelat en halvtimme, Blev Enforcer nyss, WHOHOO! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Kan någo nsvara mig hur kontrollen är på PS2? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Var nyss med min vän Rocco och , hrmm "vanställde" en häst, Sen fick en liten vithårig man den som present Helt klart tidernas spel, Synd på bilfysiken dock Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Var nyss med min vän Rocco och , hrmm "vanställde" en häst, Sen fick en liten vithårig man den som present Helt klart tidernas spel, Synd på bilfysiken dock Bil fysiken är ju inte allt Men har gudfadern samma dåliga bilfysik som True Crime Streets Of L.a? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Kan någo nsvara mig hur kontrollen är på PS2??? Jag har det på PS2 och kontrollen är ungefär som på GTA med autosikte och så. Men man slåss med högra analogen. Jag tycker att kontrollerna är lätta och bra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Jag har det på PS2 och kontrollen är ungefär som på GTA med autosikte och så. Men man slåss med högra analogen. Jag tycker att kontrollerna är lätta och bra. Kan man inte byta så man slår med kanpparna istället för högerspaken? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Så detta spelet är alltså prisvärt? Är det bättre än GTA eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Så detta spelet är alltså prisvärt? Är det bättre än GTA eller? Definitivt prisvärt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts