Cortez Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Kom upp en ruta där det stog att jag startat krig med Cunno-familjen eller liknande och för att vinn/göra slut på kriget skulle man muta en FBI-agent eller spränga en av deras affärsrörelser. Har ett par frågor. Var kan jag hitta FBI-agenter? Och hur är de markerade på kartan? Vilken färg har Cunno-familjen? Och hur spränger man en hel affärsrörelse? Hittills har jag bara lyckats spränga skåp öppna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Hur fanken gör man för att ta sig ut ur en bil? Tror jag har testat trycka på varenda knapp som finns på tangentbordet nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Hur fanken gör man för att ta sig ut ur en bil? Tror jag har testat trycka på varenda knapp som finns på tangentbordet nu Samma knapp som man tar sig in i den? Annars så kan du trycka på Esc och options och ändra kontrollerna.. Action tror jag det hette.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Samma knapp som man tar sig in i den? Annars så kan du trycka på Esc och options och ändra kontrollerna.. Action tror jag det hette.. Funkar inte med den, är mitt spel buggat? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Funkar inte med den, är mitt spel buggat? Ok, det är något konstit läste Execute till sex När jag försökte se om det gick att Våldta prostituerade http://img164.imageshack.us/img164/4448/godfather14bo.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Vad kan man göra på freeride? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Jag är måttligt intresserad över spelet, Förvandla en klassisk actionrulle till spel? No, Men som Gudfadernörd måste jag ha spelet iaf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Kom upp en ruta där det stog att jag startat krig med Cunno-familjen eller liknande och för att vinn/göra slut på kriget skulle man muta en FBI-agent eller spränga en av deras affärsrörelser. Har ett par frågor. Var kan jag hitta FBI-agenter? Och hur är de markerade på kartan? Vilken färg har Cunno-familjen? Och hur spränger man en hel affärsrörelse? Hittills har jag bara lyckats spränga skåp öppna. För att spränga en affär så behöver du bara slänga in en bomb i butiken, ingen dynamit utan en bomb, KABOMOPSALCH! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Körde det första gången idag till PS2. Tyckte det var grymt kul, så jävla skönt att köra uppercuts när man håller i de. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Jag har spelet till datorn och är lite missnöjd. Det är särskillt styrningen jag är less på. När jag drar musen åt vänster så vrids kameran åt höger. Ska det vara så eller går det att ändra?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 För att spränga en affär så behöver du bara slänga in en bomb i butiken, ingen dynamit utan en bomb, KABOMOPSALCH! Härligt, jag testade det på en annan familjs affär och den blev en fin brasa. Men bomben jag andvände hade jag skaffat i början av spelet, och jag minns inte var jag kan skaffa bomber. De här hälarna på stan, hittar bara folk med hagelgevär, pistoler, och kpistar eller liknande men inga bomber. Vilken hälare säljer dom och var står han? Måste få veta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 I Player 1 skrev dom att kontrollen var ren skit. Mne vad tycker ni. Är kontrollen okey? Isåfall köper jag den nästa vecka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 (redigerad) Fyfan! Efter en veckas spelande så hittade jag en bugg. SKÄRMEN BLIR BLÅ! tror inte jag kommer att starta spelet mer. händer alltid efter man gjort något jobbigt. GAHH!! Precis när man dödar Tessio Redigerad 24 mars, 2006 av Anathema Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 När jag försökte spöa upp dom där brudarna på rummet fick jag en bitchslap tillbaka. Cortez, kolla på kartan där står det till höger vad symbolerna betyder. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Såhär byter ni kläder för er som undrar Gå tillbaka till Main Menu Välj Load Game Ta ditt game Välj Apperal(stava) Spela Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Hur gör man för att se på kartan? (Om det äns finns någon) På PC alltså. Det är så jävla jobbigt att åka runt och inte hitta dit man ska Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Hur gör man för att se på kartan? (Om det äns finns någon) På PC alltså. Det är så jävla jobbigt att åka runt och inte hitta dit man ska Trycker du på Escape under spelets gång kommer du till menyn där det bland annat finns en karta. Haha. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Jag har spelet till datorn och är lite missnöjd. Det är särskillt styrningen jag är less på. När jag drar musen åt vänster så vrids kameran åt höger. Ska det vara så eller går det att ändra?? Japp, tror det går att ändra i options. Jag stör mig på att polisbilarna alltid åker snabbare. Har inte kört så jättemycket än men det verkar som det är så. Även om jag själv har polisbil så kommer de ikapp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Bilarna va nog dom fulaste jag någonsin sätt, helt gråa rutor! förlorar massa poäng på de.. blir inget jag köper Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Bilarna va nog dom fulaste jag någonsin sätt, helt gråa rutor! förlorar massa poäng på de.. blir inget jag köper W0rd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts