Krax Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Ngn som kan ge sin savegame? Den ligger i C:\Documents and Settings\dittkontonamn\Mina dokument\GF .. om du har en adda m0rfin@wiee.net på msn Somebody? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Somebody? Här har du min.20060320205749 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Har hört att bilarna och dess fysik ska vara ett riktigt klipp! Gammelmor har gjort framgång! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 (redigerad) *** Redigerad 21 mars, 2006 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 *** Läs reglerna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Läs reglerna **** är ju inte warez? Jag orkar bara inte hålla på med skivan ut och in hela tiden sen när jag Köper spelet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 **** är ju inte warez? Jag orkar bara inte hålla på med skivan ut och in hela tiden sen när jag Köper spelet. Vem bryr sig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 (redigerad) Har hört att bilarna och dess fysik ska vara ett riktigt klipp! Gammelmor har gjort framgång! Köra bil i Gudfadern är en total katastrof, inte äns på samma planet som mafia! Redigerad 22 mars, 2006 av Pavi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Spelade spelet igår, det är riktigt kul. Inte GTA, men det är grymt underhållande. The Godfather... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Köra bil i Gudfadern är en total katastrof, inte äns på samma planet som mafia! Ajdå.. Det är trots allt bilkörandet som var på väg att få mig att fläska fram med stora lappar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Nu har jag skaffat spelet också Tyckte det är jätte roligt, bryr mig fan i bilarna, och till er som klagar gör det inte till så stor sak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 (redigerad) Jag tänkte att jag lika gärna kunde ta upp den här frågan i den här tråden... Jag fick nyss loads of money. Summan ligger på en nivå som klarar av att läggas till åtminståne ett nysläppt tv-spel. Min undring är som följer: Är spelet som diskuteras i den här tråden värd sitt pris, eller finns det något annat speciellt spel (gc, ps2) som man absoluuuuuuuuuuuut måste kolla in. Några förslag på spel som jag känner mig sugen på att köpa för tillfället (fuckin' spelbegär) är Driver Parallel Lines , Hitman: Blood money (fast det köper jag i vilket fall som helst) Godfather, Shadow of the Colussus och Ico. Vilka av dessa anser ni är av mest värde? Redigerad 22 mars, 2006 av Corleone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 De sista 3. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 (redigerad) Tråkigt att EA ska förstöra en sådan här stor titel. Helt jävla värdelöst enligt min och många andras åsikt, riktigt tråkigt. Och ännu en gång tackar man för piratkopieringen. Redigerad 22 mars, 2006 av P1rsson Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 De sista 3. I vilken ordning, då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 The Godfather Ico Shadow of the Colussus Eftersom man borde spela både Ico och Shadow of the Colussus. Har du XBox 360 så borde du vänta till den versionen av The Godfather kommer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 The Godfather Ico Shadow of the Colussus Eftersom man borde spela både Ico och Shadow of the Colussus. Har du XBox 360 så borde du vänta till den versionen av The Godfather kommer. Jag har ingen 360, så det får bli ps2-versionen. Tack för hjälpen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Jag tänkte att jag lika gärna kunde ta upp den här frågan i den här tråden... Jag fick nyss loads of money. Summan ligger på en nivå som klarar av att läggas till åtminståne ett nysläppt tv-spel. Min undring är som följer: Är spelet som diskuteras i den här tråden värd sitt pris, eller finns det något annat speciellt spel (gc, ps2) som man absoluuuuuuuuuuuut måste kolla in. Några förslag på spel som jag känner mig sugen på att köpa för tillfället (fuckin' spelbegär) är Driver Parallel Lines , Hitman: Blood money (fast det köper jag i vilket fall som helst) Godfather, Shadow of the Colussus och Ico. Vilka av dessa anser ni är av mest värde? Driver PL. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Installerar nu .. "verkar fet ballt" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Hmm, hur fan ska jag orka vänta enda till hösten för att få lira det till Xbox 360? Man får hoppas att dom uppgraderar grafiken en aning i alla fall med tanke på den extra tid dom lägger ner på det. Sen blir det kul att se, dom ska ju tydligen släppa ett eller två Gudfadern spel till efter det här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts