Jump to content

The Godfather - Nya uppgifter från EA Games

Crice
 Share

Recommended Posts

Precis, och då har ändå The Godfather mycket bättre grafik än San Andreas.

Tycker att GTAsa har snyggare grafik.

Godfather är rent ut sagt fult medan SA inte heller är likt verkligheten men istället har en charmig touch. Lite oseriös sådan och det är snyggare i mina ögon. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 537
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu menar jag ju inte designen utan själva grafiken. Den är mycket bättre och mer detaljerad än i GTA:SA. Men vilket man tycker är snyggast är upp till var och en. Men The Gothfather har bättre grafik.

Spelade Godfather nyss och jag håller verkligen inte med dig nu! SA är mer detaljerat och mkt snyggare!

För det första är bilarna i Godfather det fulaste jag sett sen NFS2 typ :)

Staden är hemskt ful och bakgrunden och allt, Usch!! :wacko:

SA är t.o.m lite snyggt. (w00t)

grand-theft-auto-san-andreas-2_661817_0.jpg

Grafiken är inte det enda som är världelöst i Godfather, kontrollen, känslan, allt är jättedåligt. Jag vill varna för det här spelet:

Lägg inte ut några pengar på det! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller inte med.

Godfather

Godfather

Godfather

Godfather

Godfather

GTA:SA

Kan hålla med om att bilarna är fult designade men sen är ju inte spelet ett bilspel som GTA är.

Men New York i The Godfather är mycket snyggare än städerna i GTA:SA som är mycket sterila.

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klarade storylineuppdragen idag, och jag får lite Gun-vibbar. Hade förhoppningar om att nya sysslor skulle bli tillgängliga efter att man själv tagit över hela skiten, men icke sa Nicke. Samma vevande med företag och bankrån.

Det var kul så länge det varade, får man väl säga. Hade jävligt roligt de två första dagarna, men nu har elden dött.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelade några timmar idag, det var lite kul men inte så bra som man hade hoppats. Lite småtjurig kontroll, stundtals dålig grafik och lite osammanhängande story. Men visst är det kul att utpressa butiksägare, även om man måste skjuta ner några uppkäftiga medlemmar av en annan maffiafamlilj. Beväpnade med hagelbrakare och allt därtill.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hett tips!

1.Gå till "X:\Program\Electronic Arts\The Godfather The Game\movies" eller vart ni nu instalerat spelet.

2. Byt namn på eller flytta paramount.vp6 och load.vp6

Nu slipper nu kolla på klippen i början, så spelet startas mkt snabbare.

Det tackar man för. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...