minigun Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Precis, och då har ändå The Godfather mycket bättre grafik än San Andreas. Tycker att GTAsa har snyggare grafik. Godfather är rent ut sagt fult medan SA inte heller är likt verkligheten men istället har en charmig touch. Lite oseriös sådan och det är snyggare i mina ögon. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Nu menar jag ju inte designen utan själva grafiken. Den är mycket bättre och mer detaljerad än i GTA:SA. Men vilket man tycker är snyggast är upp till var och en. Men The Gothfather har bättre grafik. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Fortfarande ingen som vet hur man köper kostymer? Main Menu > Load Game > Välj sparfil > Edit. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Nu menar jag ju inte designen utan själva grafiken. Den är mycket bättre och mer detaljerad än i GTA:SA. Men vilket man tycker är snyggast är upp till var och en. Men The Gothfather har bättre grafik. Spelade Godfather nyss och jag håller verkligen inte med dig nu! SA är mer detaljerat och mkt snyggare! För det första är bilarna i Godfather det fulaste jag sett sen NFS2 typ Staden är hemskt ful och bakgrunden och allt, Usch!! SA är t.o.m lite snyggt. Grafiken är inte det enda som är världelöst i Godfather, kontrollen, känslan, allt är jättedåligt. Jag vill varna för det här spelet: Lägg inte ut några pengar på det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Tycker att Godfather är ett kul spel. Men man måste ha sett filmerna (iallafall 1:an o 2:an) för att fatta spelet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Verkar ballt ... tyckte jag såg något bakom vårt internetjack. ^^ Redigerad 20 mars, 2006 av Jazz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Jag håller inte med. http://img.gamespot.com/gamespot/images/2004/reviews/914983_20041015_screen006.jpg http://img.gamespot.com/gamespot/images/2005/194/928332_20050714_screen011.jpg Godfather Godfather Godfather Godfather Godfather GTA:SA GTA:SA GTA:SA GTA:SA GTA:SA Kan hålla med om att bilarna är fult designade men sen är ju inte spelet ett bilspel som GTA är. Men New York i The Godfather är mycket snyggare än städerna i GTA:SA som är mycket sterila. Redigerad 20 mars, 2006 av Crusader Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Ngn som kan ge sin savegame? Den ligger i C:\Documents and Settings\dittkontonamn\Mina dokument\GF .. om du har en adda m0rfin@wiee.net på msn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Tror inte jag köper det här spelet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Jag håller inte med. Är du säker på att Godfather bilderna inte är från 360? Ska alldeles strax spela nu... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Varje gång jag startar spelet saknar jag mafia. kan inte komma på något som är bättre i The Godfather förutom att det är skoj att designa sin karaktär som man vill. Så här ser min rackare ut: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Min =) http://img528.imageshack.us/img528/5130/20060320173051gf2bj.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Min =) http://img528.imageshack.us/img528/5130/20060320173051gf2bj.jpg[/iG] Omg precis som du ser ut i verkligheten Edit: Varför är du inte inne på MSN? Logga in nu din slyna Redigerad 20 mars, 2006 av GiZmo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Är spelet redan ute till ps2 eller kommer det i veckan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Har precis fixat spelet, ska testa strax Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Klarade storylineuppdragen idag, och jag får lite Gun-vibbar. Hade förhoppningar om att nya sysslor skulle bli tillgängliga efter att man själv tagit över hela skiten, men icke sa Nicke. Samma vevande med företag och bankrån. Det var kul så länge det varade, får man väl säga. Hade jävligt roligt de två första dagarna, men nu har elden dött. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Spelade några timmar idag, det var lite kul men inte så bra som man hade hoppats. Lite småtjurig kontroll, stundtals dålig grafik och lite osammanhängande story. Men visst är det kul att utpressa butiksägare, även om man måste skjuta ner några uppkäftiga medlemmar av en annan maffiafamlilj. Beväpnade med hagelbrakare och allt därtill. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Vart är T-gruppens consiglieri i hotellet? Hittar honom inte Crice? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Hett tips! 1.Gå till "X:\Program\Electronic Arts\The Godfather The Game\movies" eller vart ni nu instalerat spelet. 2. Byt namn på eller flytta paramount.vp6 och load.vp6 Nu slipper du kolla på klippen i början, så spelet startas mkt snabbare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Hett tips! 1.Gå till "X:\Program\Electronic Arts\The Godfather The Game\movies" eller vart ni nu instalerat spelet. 2. Byt namn på eller flytta paramount.vp6 och load.vp6 Nu slipper nu kolla på klippen i början, så spelet startas mkt snabbare. Det tackar man för. =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts