Jump to content

The Godfather - Nya uppgifter från EA Games

Crice
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 537
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Varför kan man inte vara ärlig och tala om att man laddat hem det? Det strider inte mot denna regel:

§1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet!

Uppmaning, hjälp eller förfrågan om Warez är det enda som är förbjudet. Inte att tala om att man är pirat. ^_^

Förövrigt blev jag besviken på grafiken <_< , gamla Mafia är ju typ snyggare..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför kan man inte vara ärlig och tala om att man laddat hem det? Det strider inte mot denna regel:

§1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet!

Uppmaning, hjälp eller förfrågan om Warez är det enda som är förbjudet. Inte att tala om att man är pirat. ^_^

Förövrigt blev jag besviken på grafiken <_< , gamla Mafia är ju typ snyggare..

Grafiken är mycket med inte allt... t.ex. San andreas och dom andra gta-spelen är ju helt underbara spel fast där är ju ingen speciellt underbar grafik...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Väldigt, väldigt besviken! Fy f*n va fult och dåligt spel måste jag säga - grafiken var usel, bilarna gick inte och styra och gick från 0-100 på tre sekunder, man kan inte ens kliva ur en bil. Jag blir så less på de spel som försöker härma "Grand Theft Auto".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Väldigt, väldigt besviken! Fy f*n va fult och dåligt spel måste jag säga - grafiken var usel, bilarna gick inte och styra och gick från 0-100 på tre sekunder, man kan inte ens kliva ur en bil. Jag blir så less på de spel som försöker härma "Grand Theft Auto".

VAA? kan man inte ta bilar och köra när man vill? :'(

Kan man gå in i hus då? och simma?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vafalls?

Nog för att utvecklarna gjorde Arnold-rulle av en av tidernas bästa dramafilmer [jag kan inte dra mig till minnes att Mike Corleone, efter att han pluggat Sollozzo och McCluskey, hoppade in i en bil med en tommygun och pepprade förföljare i bara farten], men inte fan är det tråkigt.

Freeroamandet är väldigt förnöjsamt, med skumma affärer bakom de regelrätta företagen som langar sprit och vapen, massa möjligheter till interaktion med NPCs och byggnader, 'hidden packages', skumma vapenförsäljare och klädbyten i massor.

Kanske måste man ha ett visst intresse för Cosa Nostra eller Gudfadern för att kunna bortse från de existerande bristerna till fullo, men jag har the time of my life, på ren svenska.

Höhö.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...