Europén Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Någon som vet hur man köper kostymer? Jag är made man så det bör väll vara möjligt just nu.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Har också hittat de i en buske faktiskt! Har kört de nån timma nu o kul e de också! Tur att man gick me morsan i skogen för o plocka bär! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Är desperat, har du en blekaste om hur man köper kostymer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Har också hittat de i en buske faktiskt! Har kört de nån timma nu o kul e de också! Tur att man gick me morsan i skogen för o plocka bär! Fel årstid att plocka bär men.. Okej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Fel årstid att plocka bär men.. Okej. Att plocka konkelbär, är för vissa alltid aktuellt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Jag trodde warez-prat var förbjudet på gtasajten... Ändån snackas det fullt om att leta i buskar och sånt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Jag trodde warez-prat var förbjudet på gtasajten... Ändån snackas det fullt om att leta i buskar och sånt... Ja, men vi hittade ju dom i buskarna och har inte laddat ner så vi har inte gjort något fel.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Ja, men vi hittade ju dom i buskarna och har inte laddat ner så vi har inte gjort något fel.. Och jag tror dom flesta här vet vad det betyder Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Och jag tror dom flesta här vet vad det betyder Tror jag också.. Men bevisa det.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Varför kan man inte vara ärlig och tala om att man laddat hem det? Det strider inte mot denna regel: §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Uppmaning, hjälp eller förfrågan om Warez är det enda som är förbjudet. Inte att tala om att man är pirat. Förövrigt blev jag besviken på grafiken , gamla Mafia är ju typ snyggare.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Varför kan man inte vara ärlig och tala om att man laddat hem det? Det strider inte mot denna regel: §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Uppmaning, hjälp eller förfrågan om Warez är det enda som är förbjudet. Inte att tala om att man är pirat. Förövrigt blev jag besviken på grafiken , gamla Mafia är ju typ snyggare.. Grafiken är mycket med inte allt... t.ex. San andreas och dom andra gta-spelen är ju helt underbara spel fast där är ju ingen speciellt underbar grafik... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Hmm, funderar på att köpa. Vet nån om man kan simma eller åka båt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Väldigt, väldigt besviken! Fy f*n va fult och dåligt spel måste jag säga - grafiken var usel, bilarna gick inte och styra och gick från 0-100 på tre sekunder, man kan inte ens kliva ur en bil. Jag blir så less på de spel som försöker härma "Grand Theft Auto". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 (redigerad) Finns det några recensioner på spelet än? EDIT: Kollade på GameSpot och såg att spelet inte släpps i USA förrän på tisdag. Redigerad 19 mars, 2006 av Bobbo Viking Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Finns det några recensioner på spelet än? . http://www.gamereactor.se/texter/?id=6550 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 . http://www.gamereactor.se/texter/?id=6550 Tack! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Väldigt, väldigt besviken! Fy f*n va fult och dåligt spel måste jag säga - grafiken var usel, bilarna gick inte och styra och gick från 0-100 på tre sekunder, man kan inte ens kliva ur en bil. Jag blir så less på de spel som försöker härma "Grand Theft Auto". VAA? kan man inte ta bilar och köra när man vill? :'( Kan man gå in i hus då? och simma? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Väldigt, väldigt besviken! Fy f*n va fult och dåligt spel måste jag säga - grafiken var usel, bilarna gick inte och styra och gick från 0-100 på tre sekunder, man kan inte ens kliva ur en bil. Jag blir så less på de spel som försöker härma "Grand Theft Auto". Vafalls? Nog för att utvecklarna gjorde Arnold-rulle av en av tidernas bästa dramafilmer [jag kan inte dra mig till minnes att Mike Corleone, efter att han pluggat Sollozzo och McCluskey, hoppade in i en bil med en tommygun och pepprade förföljare i bara farten], men inte fan är det tråkigt. Freeroamandet är väldigt förnöjsamt, med skumma affärer bakom de regelrätta företagen som langar sprit och vapen, massa möjligheter till interaktion med NPCs och byggnader, 'hidden packages', skumma vapenförsäljare och klädbyten i massor. Kanske måste man ha ett visst intresse för Cosa Nostra eller Gudfadern för att kunna bortse från de existerande bristerna till fullo, men jag har the time of my life, på ren svenska. Höhö. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Fortfarande ingen som vet hur man köper kostymer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Grafiken är mycket med inte allt... t.ex. San andreas och dom andra gta-spelen är ju helt underbara spel fast där är ju ingen speciellt underbar grafik... Precis, och då har ändå The Godfather mycket bättre grafik än San Andreas. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts