R2D2 Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Swebits xD haha Vad var kul med det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 När exakt kommer detta spelet ut? På Torsdag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Synd att gammelmor gjorde bilarna I spelet. Redigerad 18 mars, 2006 av Cyprez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Synd att gammelmor gjorde bilarna I spelet. Har du spelat spelet? Någon som vet hur bilarna ser ut? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Har kommit en recension på det på gamereactor.se ifall någon inte sett det. 7/10, inte dåligt vanligtvis men för ett sånt storspel är det dåligt. Kommer inte köpa, men det hade jag nog ändå inte gjort. Redigerad 18 mars, 2006 av CurunirOfValinor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Plockar från buskarna just nu, är klar till sisådär sextionio procent, så en personlig recension är att förvänta sig om ett tag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Plockar från buskarna just nu, är klar till sisådär sextionio procent, så en personlig recension är att förvänta sig om ett tag. Me2. Fast dock inte 60 procent tror jag, cirka 6 timmar kvar.. Så ni får en imorgon om jag inte är upptagen med att spela. Skvallra om bilarna på engång är du schysst. Det gör mig sömnlös.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 (redigerad) Plockar från buskarna just nu, är klar till sisådär sextionio procent, så en personlig recension är att förvänta sig om ett tag. Ojdå, du har legat i. Men verkar som du har givit upp för natten? Muahaha, jag kommer vinna. Redigerad 19 mars, 2006 av The Dude Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Får väl vänta tills det släpps, vill helst inte köra det på dator och PS2:an är inte chippad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Har spelat några uppdrag i PC versionen, tycker att spelet verkar väldigt bra hittills iaf, och en riktigt bra editor i början där man fick välja sitt utseende. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 (redigerad) Porr. Suttit och spelat i några timmar nu, hyfsat bra spel. Btw, någon som vet hur man byter kläder? Palla springa runder i vit skjorta och svarta brallor. Edit: Hitta =) Redigerad 19 mars, 2006 av aKi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Spelat några uppdrag och tycker spelet suger rätt bra än så länge, bli irriterad på buggar och framförallt den dåliga fysiken på bilarna.. tror aldrig jag kommer orka starta detta spelet igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Inte så konstigt med tanke på att det var en felaktig version som läkte ut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Whoa... detta var en trevlig bekantskap. Är nu tillbaka i Little Italy från en vända till Midtown, där en viss 'Turk' slaktade Luca. Fightingsystemet var i en klass för sig, men skjutandet var väl sisådär. Bilarna kändes alldeles för heliumartade för tidigare halvan av nittonhundratalet, och att alla bilarnas rutor är svarta är ju lite ledsamt. Förhoppningsvis släpps det en modifikation snart som botar detta. Roligt spel, lever upp till förväntningarna - än så länge. Det skojigaste var att, efter ett lyckat uppdrag, valsa in på en Corleone-ägd restaurang och bli överröst av komplimanger från andra wiseguys. Bada-bing, bada-boom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Ni kan ju ta och äta bajs, era jävla tjuvar. Betygsättningen på gamereactor var över förväntan, turligt nog. För min del blir det ändå till att vänta några månader innan jag köper spelet, då priset ligger på en lägre nivå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 (redigerad) Riktigt snyggt spel bitvis. Dock stör jag mig på som KalleR sa den dåliga fysiken på bilarna samt att bilarna är riktigt fula. Alla cutscenes är riktigt snygga. Bra editor i början där man fick välja sitt utseende som sagt. Tråkig stad än så länge. Men extremt snyggt när man kör i bilen och till exempel kör in i en lyktstolpe. Vet inte om jag heller kommer starta spelet igen. Antagligen, man får hoppas att det blir bättre. Som Crice sa så är fightingsystemet något helt annorlunda, på det bra sättet då. Även om det känns lite hackigt på något sätt, inte grafiken menar jag då. Utan som att EA vill att man ska få en känsla av att det verkligen händer här och nu men känslan går inte riktigt igenom, det känns lite konstlat. Även om det är snyggt som fan så är det inte alls samma sak som när man körde Mafia eller GTA första gångerna. Mafia var ju helt underbart, och är fortfarande helt underbart. Om de skulle släppa Mafia nu så skulle det gå minst lika bra som Gudfadern. Redigerad 19 mars, 2006 av samool Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 ÄR det någon som vet vad det kräver. Jag får köra detta på min gamla data imed att mitt Grafikkort till den nya inte kommit än :'( Men på denna dator har jag en Intel P4 processor, 1024 ram, Radeon 9600 VE. Tror ni detta räcker, iallafall på low Sen får jag maxxa allt när jag har mitt 7900GT och min AMD 3500+ processor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Jag tror det går bra, jag vet inte om han ljög men har en kompis med en P4 2.0 Ghz, 512mb ram, något Radeon kort och han sa att han kunde maxa allt. Vet dock inte vilket Radeonkort han har Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Woot, blev 'Made Man' för ett tag sedan. Nu har de jävlarna muckat med Frankie [som är en tjej... ehrm] och Bruno Tattaglia har mött sin ridå i en kremeringsugn. Detta var riktigt beroendeframkallande. 8/10, minst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Är ''freeroamandet'' roligt då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts