Crusader Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Litet? Skämtar du? Det är större än GTAIII och Vice City tillsammans. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Litet? Skämtar du? Det är större än GTAIII och Vice City tillsammans. Precis! Det ser man ju när man klickar på ett område och det zoomas in. Skitstort! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 . http://www.gamingeye.com/pc/nyheter/nyhet.eye?id=60533 Där rök dom som påstod om en världsrelease. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Det gjorde det väl ändå inte? I de flesta fall dröjer det minst 1 månad innan de kommer hit. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Här har ni ert Gudfadern. Svart på vitt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Och??? Vad då? Mafia hade mycket shine-grafik och de använde på alla bilar för att de skulle se glansiga ut och klipp och klistra ansikten (Tog bilder på riktiga människopr och klistrade det på karaktärerna) som såg totalt livlösa ut medans Godfather har en facegenerator. Mafias bilar må glänsa mer än Godfathers bilar men Mafias ansikten är stela och fulla medans Godfathers ansikten är snygga och fulla med live. Dessutom är Godfathers övriga grafik mycket snyggare än Mafias. Men visst, anser du att glansiga bilar är det viktigaste så kan du väl spela Mafia så spelar vi Godfather. Mafia Mafia Mafia Mafia Mafia Godfather Godfather Godfather Godfather Godfather Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 (redigerad) Grafiken ser inte ut att vara på topp men det är ju inte allt i spelet som tur är. Men i spelet kommer något att vara med som jag saknat sen... jag vet inte längre hur länge jag väntat på det... men poliserna reagerar om människor skjuter på dig(såsom andra familjer) och de kan rädda dig istället för att slänga dig i fängelset. Yay! Hoppas verkligen på det här spelet. Redigerad 16 mars, 2006 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Fast detta är ju inte ett next gen spel heller. Tror vi är lite smittade av den nya grafiken just nu. Men samtidigt som det kanske inte ser snyggast ut i världen så är det fortfarande mycket snyggare än San Andreas och San Andreas anses fortfarande ha godkänd grafik. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Hohoho... och nu har någon sate läckt en PAL-version av liret, så buskarna grönskar, på min ära. Om jag visste hur fan man hanskades med att lira PS2-spel hittade i buskarna så skulle jag gärna fixa det på det viset, men jag erhåller ingen vetskap inom detta fält. Oj oj oj, vad jag garderar mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Här har ni ert Gudfadern. Svart på vitt. Paint verk. Bilarna är en viktig del I en stad, prefekt att dom blir fulast, Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Hohoho... och nu har någon sate läckt en PAL-version av liret, så buskarna grönskar, på min ära. Om jag visste hur fan man hanskades med att lira PS2-spel hittade i buskarna så skulle jag gärna fixa det på det viset, men jag erhåller ingen vetskap inom detta fält. Oj oj oj, vad jag garderar mig. OMG OMG OMG, det är sant! Tack! <3 <3 <3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 (redigerad) När ni snackar grafik så får ni gärna nämna vilken konsol ni snackar om för det är en enorm skillnad på grafiken jämfört på PS2 och XO PS2 http://img.gamespot.com/gamespot/images/2006/061/920131_20060303_screen012.jpg xbox 360 http://img.gamespot.com/gamespot/images/2005/194/928332_20050714_screen006.jpg http://img.gamespot.com/gamespot/images/2005/194/928332_20050714_screen008.jpg Redigerad 17 mars, 2006 av Danne Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 När ni snackar grafik så får ni gärna nämna vilken konsol ni snackar om för det är en enorm skillnad på grafiken jämfört på PS2 och XO PS2 *bild* *bild* xbox 360 *bild* *bild* Mmmm.. 360 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Så...vad tycks om spelet nu då? Det har ju läckt (såg det först nu, kanske är lite efter). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Har ju fan inte läckt.. letar arslet av mig men hittar det inte.. Någon som kan tipsa mig via PM..? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Nu har PC-versionen läckt också... varit läckt i 9 timmar. Varning dock är hur man slåss på PC. Du för musen fram och tillbaka för att slåss. Det som suger är att PC-versionen går snabbare att få tag på... hrm... kortare till affären menar jag då såklart. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Nu har PC-versionen läckt också... varit läckt i 9 timmar. Varning dock är hur man slåss på PC. Du för musen fram och tillbaka för att slåss. Det som suger är att PC-versionen går snabbare att få tag på... hrm... kortare till affären menar jag då såklart. Hmm... kan någon vara så söt och skicka ett pm om någon kan låna mig sitt Swebits account. En rolig belöning utlovas. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 När exakt kommer detta spelet ut? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Och??? Vad då? Mafia hade mycket shine-grafik och de använde på alla bilar för att de skulle se glansiga ut och klipp och klistra ansikten (Tog bilder på riktiga människopr och klistrade det på karaktärerna) som såg totalt livlösa ut medans Godfather har en facegenerator. Mafias bilar må glänsa mer än Godfathers bilar men Mafias ansikten är stela och fulla medans Godfathers ansikten är snygga och fulla med live. Dessutom är Godfathers övriga grafik mycket snyggare än Mafias. Men visst, anser du att glansiga bilar är det viktigaste så kan du väl spela Mafia så spelar vi Godfather. Mafia Mafia Mafia Mafia Mafia Godfather Godfather Godfather Godfather Godfather Ansiktena i Mafia påminner mig om ansiktena i Goldeneye till N64..Fan va jag älskar Goldeneye ( hatar mafia, GTA är bättre ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Hmm... kan någon vara så söt och skicka ett pm om någon kan låna mig sitt Swebits account. En rolig belöning utlovas. Swebits xD haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts