Crusader Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Jag önskar mig att det försenas precis som Zelda. I want some perfect shit. Då lär Duke Nukem Forever bli the most perfect shit ever. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Då lär Duke Nukem Forever bli the most perfect shit ever. Kanske det, men jag tror ändå att man kan slänga ihop ett Zelda-spel på två år som är bättre än ett Duke Nukem-spel, vilket legat i "utveckling" under 48 år. Redigerad 22 februari, 2006 av Corleone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Jag önskar mig att det försenas precis som Zelda. I want some perfect shit. Äh, det är nog med förseningar för det här spelet, det skulle ju släppas i Oktober i höstas om jag inte minns helt fel först innan det försenades. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Äh, det är nog med förseningar för det här spelet, det skulle ju släppas i Oktober i höstas om jag inte minns helt fel först innan det försenades. Förvisso... förvisso. Enda egentliga kravet jag har på spelet är att det blir bra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Förvisso... förvisso. Enda egentliga kravet jag har på spelet är att det blir bra. Du kommer nog inte att bli besviken. The Godfather lever upp till det kravet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Du kommer nog inte att bli besviken. The Godfather lever upp till det kravet. Man kan ju hoppas. Jag vågar dock inte skapa mig någon övertro som, när spelet släpps, må slå över till en extra stor besvikelse än annars möjligt. Redigerad 22 februari, 2006 av Corleone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Jag önskar mig att det försenas precis som Zelda. I want some perfect shit. Det har redan försenats över ett halvår. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Det har redan försenats över ett halvår. "Den som väntar på någonting gott väntar aldrig för länge..." Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) "Den som väntar på någonting gott väntar aldrig för länge..." Vilket oftast inte stämmer. Ocarina of time, hallååå... iofs blev det inte så kasst...hmm... jag tar tillbaka det där. Redigerad 22 februari, 2006 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 "Den som väntar på någonting gott väntar alltid för länge..." Håller fullständigt med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Håller fullständigt med. Jag håller på sätt och vis inte med dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) En förhandstitt på spelet är nu upplagd på Gamespot. http://www.gamespot.com/xbox/action/thegod...utoplay=6144682 Redigerad 22 februari, 2006 av Corleone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Haha jag har faktist 4 olika trailers på det här spelet. EDIT:In game trailers Redigerad 23 februari, 2006 av Didier Sachs Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Haha jag har faktist 4 olika trailers på det här spelet. EDIT:In game trailers Nu vi ska bli imponerade? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Nu vi ska bli imponerade? Nej Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Haha jag har faktist 4 olika trailers på det här spelet. EDIT:In game trailers Jag har 11. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Jädrar vad verkligt människorna reagerar då dom blir skjutna! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Hur många här ska köpa det på releasen? För mig är det ett måste. Jag gjorde samma sak med GTA:SA och det ångrar jag inte en sekund. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Hur många här ska köpa det på releasen? För mig är det ett måste. Jag gjorde samma sak med GTA:SA och det ångrar jag inte en sekund. Jag ska det tror jag. Hoppas det blir något. Tänker mäst på freeride läget. Vill inte klara ett spel på nån vecka och sedan finns det inget att göra. Då är det slöseri med pengar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Köper det inte på premiären, håller på att spara till en lcd-tv och en Xbox 360 så jag köper det hellre till den konsolen i så fall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts