Crusader Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 När kommer det ut? Måste ha!!! PS2, XBox: 20 Mars (US). Borde vara runt den tiden här med. PSP, PC: Lite senare. XBox 360: Till sommaren. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 PS2, XBox: 20 Mars (US). Borde vara runt den tiden här med. PSP, PC: Lite senare. XBox 360: Till sommaren. PS2, Xbox: 24:e mars i Europa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Pc då måste veta, Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Pc då måste veta, PS2, XBox: 20 Mars (US). Borde vara runt den tiden här med. PSP, PC: Lite senare. XBox 360: Till sommaren. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Själv tycker jag att hela "gör-det-själv"-grejen angående utpressningar och liknande när man väl jobbat sig upp är lite kymig. En "made man", för att inte tala om en Caporegime, borde ju skicka några "connected guys", istället för att ta saken i egna händer, Lone Ranger-style. Det vore onekligen en mäktig känsla att kontrollera staden från en mjuk läderfåtölj; fast då skulle väl merparten av spelarna tröttna. Bah, you can't win 'em all. Att "äktheten" tappas något genom det faktum att jobb utförs av den du spelar, stör mig inte speciellt. Som det ser ut nu så kommer "Gudfadern-atmosfären" att bibehållas trots detta. Om spelet hade utformats till ett strategispel eller dylikt hade jag istället fällt en tår, tror jag. Igelkotten Kysste En Anka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) Till alla er som vill att The Godfather ska vara blodigt och brutalt så visar jag denna bild: Ett tydligt bevis på att The Godfather blir blodigt PS: Kolla in bilden som kommer näst efter. Redigerad 13 februari, 2006 av Renard Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Förhandstitt på spelet. http://www.fz.se/artiklar/article.php?id=1166 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Förhandstitt på spelet. http://www.fz.se/artiklar/article.php?id=1166 Det verkar bli en hit! Vad säger ni andra? Flipp eller flopp? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Det verkar bli en hit! Vad säger ni andra? Flipp eller flopp? Ibland har jag flippflopps på sommaren Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 (redigerad) Tänker på True Crime. Bilderna tycktes slänga allt I bajshögen men spelet var ett billigt verk. Dock så vet jag att storyn I Gudfadern kommer bli bra kan inte bli dålig? Nån som vet om det är ragdoll fysik? TITTA BLODET!! Redigerad 14 februari, 2006 av Cyprez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Tänker på True Crime. Bilderna tycktes slänga allt I bajshögen men spelet var ett billigt verk. Nu hänger jag itne med, bilderna tycktes slänga allt i bajshögen= dåligt? MEN spelet var ett billigt verk? Hur menar du då? Tycker du bilderna verkar dåliga men spelet kan bli bra eller tvärtom? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Tänker på True Crime. Bilderna tycktes slänga allt I bajshögen men spelet var ett billigt verk. Dock så vet jag att storyn I Gudfadern kommer bli bra kan inte bli dålig? Nån som vet om det är ragdoll fysik? TITTA BLODET!! Haha, du är verkligen fixerad vid blod? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Haha, du är verkligen fixerad vid blod? Det viktiga I spel är bra grafik, ragdoll fysik och blod. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Det viktiga I spel är bra grafik, ragdoll fysik och blod. Haha, du glömde ju helt storyn som jag väger mycket högre än blod. Och grafiken är inte alltid så viktig, GTA är ju inte speciellt snyggt men det fungerar ändå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Haha, du glömde ju helt storyn som jag väger mycket högre än blod. Och grafiken är inte alltid så viktig, GTA är ju inte speciellt snyggt men det fungerar ändå. Tänker mer på ''Freeroaming'' läget efter storyn. Då är det framför allt blod och rd fysik som gäller för mig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Här i Unpause del 2 har dom en väldigt bra intervju med skaparna bakom Gudfadern-spelet. Där tar dom upp bland annat det som vissa här har fått om bakfoten att bossarna inte gjorde något, men visst, en i samma ålder som Don Vito brukade inte "ta saker i egna händer". Men man spelar ju inte som honom som sagt. Man får även se att det visst finns blod med och att det inte kommer vara "barnvänligt". 18-årsstämpeln gör alltså skäl för sig. http://www.gon.se/view.phtml?id=5774 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Nu börjar det bli något? Visst kommer det ut nångång I Mars? Fyller år 28:e. Sen, är det ragdoll I det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Nu börjar det bli något? Visst kommer det ut nångång I Mars? Fyller år 28:e. Sen, är det ragdoll I det? Det kommer den 23 Mars. Önska dig en för tidig födelsedagspresent och köp den på release dagen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Det kommer den 23 Mars. Önska dig en för tidig födelsedagspresent och köp den på release dagen. Jag önskar mig att det försenas precis som Zelda. I want some perfect shit. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Det viktiga I spel är bra grafik, ragdoll fysik och blod. Blod? Call of duty 2 och Battlefield 2 är två bra skjutar spel utan en droppe blod. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts