Crice Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 (redigerad) [Läs hela artikeln här] Nu har EA Games släppt ut lite mer information om deras nya titel, The Godfather, baserat på boken med samma namn av Mario Puzo. För att citera: The Godfather will feature Grand Theft Auto-style non-linear gameplay, which will "offer gamers countless choices for solving the family’s problems with brutal violence." Players will begin by creating their own character, a low-end hood trying to earn on the mean streets of New York City from 1945 to 1955. After working a series of small-time jobs and earning a modicum of respect, the character will join the storied Corleone family, and interact with figures from the film such as family heir Sonny Corleone (Caan), consigliere Tom Hagen (Duvall), and the capo di tutti capi, Don Vito Corleone (Brando). Och de säger även att spelet kommer släppas till alla plattformar hösten 2005. Kan knappt bärga mig. Redigerad 2 februari, 2005 av Crice Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Hösten? bläää.... Släpp det när sommaren börjar istället. Men det låter intressant. Men =/ att släppa det på hösten... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Hösten? bläää.... Släpp det när sommaren börjar istället. Men det låter intressant. Men =/ att släppa det på hösten... Japp. Riktigt jobbigt att vänta. Läste även att spelet ska innehålla rösterna från original-skådespelarna, något som antagligen inte direkt kommer sänka dess betyg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Ska man kunna kapa bilar? I så fall ska j ag köpa det. Blir bästa GTA-klonen till GC! (MÅSTE iaf bli bättre än TCSLA). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Detta, tror jag kommer ha samma, om inte bättre, känsla än Mafia. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Dom första bilderna : http://www.level7.nu/spel/spel.php?id=1780 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Kan ju säga att det här spelet kommer knäcka räv runk av de flesta spelen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Kommer det till ps2 så köper jag det direkt fan Verkar skitcoolt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 (redigerad) Som Matteus noterade, screens är nu släppta. [http://www.gamespot.com/ps2/action/thegodfather/screenindex.html] 1. Ser ut som om man blir vittne till ett mord, då jag antar att huvudkaraktären ligger på marken, nära kameran. 2. Man räddar en kvinna (misstänkt likt Kay Adams, Michael Corleones flickvän) från ett par "bad guys", tycker jag det ser ut som. 3. Well, "drop the gun or I'll shoot"? 4. Aah.. drive-by-mord. Med en Tommy-gun dessutom. Älska. Redigerad 5 februari, 2005 av Crice Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Än så länge ser det ju lovande ut i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Okey dokey. Har fler screens nu. (Tagna från en amerikansk sida där de scannat upp uppslag från japanska spel-tidningar) http://www.gamesarefun.com/games/multi/the...ther/scan01.jpg http://www.gamesarefun.com/games/multi/the...ther/scan02.jpg http://www.gamesarefun.com/games/multi/the...ther/scan03.jpg http://www.gamesarefun.com/games/multi/the...ther/scan04.jpg Man förstår ju inte texten, men nu ser faktiskt några av de där bilderna ut som in-game-bilder. Trevligt trevligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) Nu ser det ännu mer lovande ut. Redigerad 6 februari, 2005 av Corleone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Nu ser det ännu mer lovande ut. Haha! Gillar bilderna där han ger snuten ett kuvert, och när han möter Gudfadern i egen hög person. Kan anta att man inte får möta herr Corleone förrän slutet i spelet, då själva huvudkaraktären ser ut att slutligen tagit sig ur den där kavajlösa skjortan. Looks good. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Grafiken imponerar också. Det är ju sagt att det ska komma till ps2. Som fan till triologin har jag ingen kritik. Hoppas spelet klår Mafia (enligt mig det ända bra gta liknande spelet som finns). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Ska man kunna kapa bilar? I så fall ska j ag köpa det. Blir bästa GTA-klonen till GC! (MÅSTE iaf bli bättre än TCSLA). Kommer inte till GC, hahahaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Hoppas det blir ett bra spel! Mafia är ju inte riktigt som GTA, och då Mafia 2 fortfarande inte har ett fastslaget releasedatum är det bara bra att Gudfadern släpps tidigare, för vem vet, det kanske är bättre? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Kommer det även till dator? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Kommer det inte till Gamecube? FAN JAG HATAR ATT ALLA BRA MAFFIA SPEL INTE KOMMER TILL GC, SKÄRP ER OCH VAR LITE SCHYSSTA JÄVLA SPELUTVECKLARE"!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Kommer det inte till Gamecube? FAN JAG HATAR ATT ALLA BRA MAFFIA SPEL INTE KOMMER TILL GC, SKÄRP ER OCH VAR LITE SCHYSSTA JÄVLA SPELUTVECKLARE"!!!!! W0RD!!! Finns det inget officiellt EA forum? I så fall kan man starta en topic där! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 GC är för 3-10 åringar ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts