billy_gbg Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 99% av spelet om man fuska vad är det man missar om man fuskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Du kan fortfarande få 100% om du fuskar... Jag fuskade faktiskt fram vapen ibland, när jag inte ville åka till ammunation, jag fick 100% nångång i December. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Du kan fortfarande få 100% om du fuskar... Jag fuskade faktiskt fram vapen ibland, när jag inte ville åka till ammunation, jag fick 100% nångång i December. Modigt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Han kanske inte hade råd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Modigt.... Akta offtopic...Och vad menar du med modigt? Akta offtopic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Är det inte lite noobigt att fuska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 (redigerad) Är det inte lite noobigt att fuska? Du kanske inte borde andvända ordet. För du vet uppenbarligen inte vad det betyder. Noob = newbie = nybörjare. Och om att n00b betyder att man spelat nåt länge, men ändå inte är bra på det, är så mycket bullshit det bara kan bli. De i 14årsåldern som kommit på det. No offence mot smartare 14åringar. För övrigt är det inte fegt att fuska, speciellt när man ändå kan få tag på vapnena i ammunation, vilket jag kunde vid det tillfället, men jag hade ingen direkt lust att åka och köpa dom. Redigerad 4 februari, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Du kanske inte borde andvända ordet. För du vet uppenbarligen inte vad det betyder. Noob = newbie = nybörjare. Och om att n00b betyder att man spelat nåt länge, men ändå inte är bra på det, är så mycket bullshit det bara kan bli. De i 14årsåldern som kommit på det. No offence mot smartare 14åringar. För övrigt är det inte fegt att fuska, speciellt när man ändå kan få tag på vapnena i ammunation, vilket jag kunde vid det tillfället, men jag hade ingen direkt lust att åka och köpa dom. Ett mycket bra svar Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Han knäcker Alla ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 (redigerad) Han knäcker Alla ffs Hmmmm. alla eller bara DaVa Redigerad 5 februari, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Det var bra att han talade om vad Noob betyder så att alla vet vad de skriver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Det var bra att han talade om vad Noob betyder så att alla vet vad de skriver Efter 5 minuter kommer alla ha glömt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Efter 5 minuter kommer alla ha glömt det Det går nog fortare än så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Det går nog fortare än så Mmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Har hört att det bara är vissa fusk som gör att man bara kan få 99% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Har hört att det bara är vissa fusk som gör att man bara kan få 99% Nej, man kan få 100 % med ALLA fusk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Nej, man kan få 100 % med ALLA fusk! Kanske på SA men om man fuskatr på VC så försvinner en HiddenPackage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Kanske på SA men om man fuskatr på VC så försvinner en HiddenPackage Jag hade 100 st, och jag fuskade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Jag hade 100 st, och jag fuskade Jag fuskade när jag hade 80 st nu kan jag bara hitta 99st :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Jag fuskade när jag hade 80 st nu kan jag bara hitta 99st :'( Du har nog missat en, jag missade en snäcka på gta sa... men jag hade för jävligt tur och hittade den½ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts