Crice Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 GO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Köp båda spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Köp båda spelen Ja gör det... om du har råd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 de här är ABSOLUT inte en onödig topic men den borde ligga i Allmänt GTA-snack Köp Vice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Jag gillar Faktiskt GTA 3 bättre än VC!! Jag kanske är knäpp men jag gillar 3:an bättre!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Jag gillar Faktiskt GTA 3 bättre än VC!! Jag kanske är knäpp men jag gillar 3:an bättre!! det är bara för att du inte har spelat vc på pc än!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Men jag har spelat det på PS2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Jag skulle rekommendera dig att först köpa och spela GTA3 och sedan när du är klar köper du Vice City. Då går du från sämre till bättre och lär inte bli besviken, annars finns det risk för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 16 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 jag har ju inte spelat vc men jag antar att det blir bättre för nu kan ju rockstar ta det dom inte tog med förut som tex skjuta punka på bilar o sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 Ja men börja med GTA3.. som hultan sa.. vilket spel har du köpt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 Om du bara ska köpa ett eller bara har pengar för ett så ska du köpa VC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts