Foo Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Var någonstans kan man hitta drivrutiner till min CD/DVD spelare som inte fungerar. Jag vet dock inte namnet på den men det kanske är samma till alla, eller? Jag har drivrutiner på en skiva, men eftrersom CD:n inte läser skivan går den inte att använda. Finns det då nåt annat sätt att öppna skivan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Surfa in på tillverkarens hemsida och tanka ned firmware till DVD-spelaren. Jag tror dock inte det får den att funka då firmware bara ökar kompabiliteten med vissa skivor och medier och sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Surfa in på tillverkarens hemsida och tanka ned firmware till DVD-spelaren... Han vet ju inte namnet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Det står ju på själva enheten. Går att kolla i maskinvara också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts