Patrik Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Väldigt usel genre. Kassa skådisar, låg budget, psykstörd regissör.. det är liksom dömt att misslyckas. Inte behöver det väll vara dåliga skådisar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 BÄST!!!!!111!!!!!!111!1!!1!1!!11!!!!!!!11!!1!!1!11!1!1!1!!!!1!1111!!1!!1oneoneone!!11!! men inte nya (tex. the ring, motorsågsmassakern, scream filmerna) för sånna e inte läskiga, dom skrattar man bara åt... men gamla e bra, dom blir man rädda av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 VOTE: ägande enda som går att titta på typ förutom en riktigt bra komedi eller äventyr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Inte behöver det väll vara dåliga skådisar? Så länge vi inte snackar skräckisar i "The Shining"-klass, så jo.. teenslashers huserar inte direkt Oscarsvinnare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Så länge vi inte snackar skräckisar i "The Shining"-klass, så jo.. teenslashers huserar inte direkt Oscarsvinnare... Jack Nicholson gör ett skit bra jobb som skådis i The shining Precis som Crice sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Så länge vi inte snackar skräckisar i "The Shining"-klass, så jo.. teenslashers huserar inte direkt Oscarsvinnare... Ok, håller med om att The Shining har bra. Om en skräckis har dåliga skådisar så dör dom iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 BÄST! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 SKRÄCKFILM ÄGER HÄSTBALLE! har tittat på skräckfilm sedan jag var nio! Har sett de flesta, trots att jag brukar bli livrädd! Jag tycker det ger en så pass mycket adrenalin, så det är härligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 SKRÄCKFILM ÄGER HÄSTBALLE! har tittat på skräckfilm sedan jag var nio! Har sett de flesta, trots att jag brukar bli livrädd! Jag tycker det ger en så pass mycket adrenalin, så det är härligt! Jag såg Scream när jag var 6 år Tyckte bara den var häftig BTW Colorado här på gtasajtens lillasyster som är 4 år, kom in i hans rum när vi såg på Freddy VS Jason "nä ja få teve sen på mi rum ska ja ha en sån film" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Jag såg Scream när jag var 6 år Tyckte bara den var häftig BTW Colorado här på gtasajtens lillasyster som är 4 år, kom in i hans rum när vi såg på Freddy VS Jason "nä ja få teve sen på mi rum ska ja ha en sån film" Nu måste vi ju diskutera om "scream" är en skräckfilm.... Första filmen jag såg var "evil dead 2"... Jag satt och asgarvade när han högg huvudet av häxan... Det har vi till och inspelat på band... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Skräck är underbart. Finns bara en sak som kommer före i listan. ZOMBIESLASHER! Bästa rullen som har gjorts är Dawn of the Dead. Har nog sett den 20-30ggr. Lika bra varje gång. Aa det bästa är när porrbruden helt utan mening blir ihjälsågad av gamlingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Nu måste vi ju diskutera om "scream" är en skräckfilm.... Första filmen jag såg var "evil dead 2"... Jag satt och asgarvade när han högg huvudet av häxan... Det har vi till och inspelat på band... Okej, om inte det räknas så såg jag H20 också Och en del av dem haloween filmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 (redigerad) Nu måste vi ju diskutera om "scream" är en skräckfilm.... Scream är en parodi. Punkt of story! btw: Jag älskar Scream! Redigerad 2 februari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Vote: dåligt. Att bli skrämd är ingenting som faller mig i smaken, plus att jag har en tendens att bara se smarta filmer nuförtiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Aa det bästa är när porrbruden helt utan mening blir ihjälsågad av gamlingen Utan mening? Bilen hoppar till och välter, och han råkar ha en motorsåg i högsta hugg när bilen välter.. BLOOOD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Dawn of the dead är bra ja, men jag sägar bara BRAIN DEAD så jävla härlig när han köttar alla med gräsklipparen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 (redigerad) Tycker som Funnylin; Skräckfilmer äger! Hellst dom som är åt mer psycho hållet. Gillar inte fiktion skräckisarna så mycket, typ The Grudge. Redigerad 2 februari, 2005 av stalker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Bra: Slashers, Psykologiska skräckisar m.m. Anus: Splatter, Zombies m.m. Var bara tvungen att peta in det och reta gallfeber på alla älskare av blod som sprutar åt alla möjliga och omöjliga håll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Bra: Slashers, Psykologiska skräckisar m.m. Anus: Splatter, Zombies m.m. Var bara tvungen att peta in det och reta gallfeber på alla älskare av blod som sprutar åt alla möjliga och omöjliga håll. Det är ju det som ger genren humor. Vad är den stora skilnaden mellan en slasher och en splatter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Det är ju det som ger genren humor. Vad är den stora skilnaden mellan en slasher och en splatter? Splatter - Blodsprut, onödigt mycket gore. Slasher kan vara oblodiga, typ Halloween. Iof kanske den rätta termen ska vara teen-slasher? Aja, vilket som. Visserligen gillar jag humor, men jag har aldrig funnit en film som blandat humor med skräck på ett sätt som jag gillar. Splatter - Mer trist humor än skräck. Med andra ord: För mycket blod och skräcken förvandlas genast till humor, och filmen går inte se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts