Diezl Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 (redigerad) Vad tycker ni om genren? Personligen tycker jag att hela genren är skit och de flesta filmerna är kassa... Varför? För det flesta (inte alla) har ingen eller skitdålig handling, bara små olustiga försök att skrämma upp folk lite... Varför jag frågar är sedan den nya filmen "The Grudge" kom ut på bio har skräckfilm varit på mångas läppar... Jag är inte rädd för att se på dem, har sett ett par stycken: Ett par screamfilmer, Vet vad du gjorde förra sommaren, någon Halloween, När lammen tystnar etc. Av dom så är det bara När lammen tystnar som har haft kvalitet. Sämst var Halloween som jag och ett par kompisar satt och skrattade igenom (oj va dålig den var ). Dock så skulle jag vilja se Texas Chainsaw massacre, den verkar bra . Vote: Skit Redigerad 1 februari, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Skräckfilm äger! Så enkelt är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Måste hålla med Funnylin, skräckfilm är underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Måste erkänna att jag har tappat intresset för skräckfilm. Efter att ha sett igenom alla Michael-, Jason-, Pinhead-, Chucky- och Freddy-rullar så har man väl helt enkelt tröttnat. Men bra är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Gillar inte skräckfilm, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Skräck är underbart. Finns bara en sak som kommer före i listan. ZOMBIESLASHER! Bästa rullen som har gjorts är Dawn of the Dead. Har nog sett den 20-30ggr. Lika bra varje gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Vote: Skit Inte för att skärckfilmer inte har något underhållningsvärde, utan för att alla jag sett har varit så patetiskt dåliga, i allafall när vi pratar "zombie-slash" filmer som ni verkar tycka om. Man vet exakt när zombierna kommer, exakt hur det kommer se ut, och oftast också hur det kommer att sluta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Väldigt usel genre. Kassa skådisar, låg budget, psykstörd regissör.. det är liksom dömt att misslyckas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Gillar det ej... Tycker det är tråkigt att bli uppskrämd. Dock är det alltid kul att se splatterfilmer och sådant men jag klassar det inte som skräck, för inte fan blir man rädd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Denna underbara Genre Älskar skräckisar tittar typ inte på något annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Skräckfilmer kan vara bra, the ring t.ex. är bra, men dom flesta här helt meningslösa. Som The Gruge, så kass, tror aldrig jag sett en tråkigare film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Vote: Dåligt Håller med det skribb sa "Tycker det är tråkigt att bli uppskrämd." Det finns ju ingen mening med att bli skrämd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Vote: Bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Vad jag tycker om skräckfilmer... jo, för att vara ärlig så är regissörer väldigt skickliga när de gör skräckfilmer. Man brukar säga att skräckfilmer avgör hur bra en regissör verkligen är... Själv är jag ingen "big fan" av skräckfilmer men ett fåtal klassiker har man ju sett som t ex. The Shining från 1980 av Stanley Kubrick... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Vote: Bäst varför? Jo för att skräckfilmer gör allt spännande och i visa tillfällen sprutar adrelinet ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Jag hatar skräckfilmer... Kan inte göra annat än att hålla med om vad Crice skrev. Vote: Skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Vote: Bäst varför? Jo för att skräckfilmer gör allt spännande och i visa tillfällen sprutar adrelinet ut Sorry, men det är något helt annat än adrenalin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Sorry, men det är något helt annat än adrenalin Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Vote: vågar typ inte titta är lite jätte lättskrämd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Vote: bra Inte det bästa jag vet, men ibland är det kul att kolla på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts