xPisc Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Det kostar väl pengar att gå in på internet på mobilen? Gör det varge fall för mig... Ja, men kostnaden blir mycket mindre än de 15kr du betalar på köpställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Ja, men kostnaden blir mycket mindre än de 15kr du betalar på köpställen. Hur mkt kostar det att vara inne på internet, på mobilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Ladda ner signal? Har aldrig gjort det... finns typ 40 i min telefon.. behöver inte fler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
g-unit89 Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Knu**a jambas feta mammor dem snodde 30 spän avv maj varje dah i 3-4 dagar men ja fick till slut ersättning när ja hota dem me stämning... fick 200 kr i ett brev hemskickat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Knu**a jambas feta mammor dem snodde 30 spän avv maj varje dah i 3-4 dagar men ja fick till slut ersättning när ja hota dem me stämning... fick 200 kr i ett brev hemskickat Vad skrev de när de tog 30 kr från dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Hahaha, Jamba är fan inte ens en stolpträff, dom missar bollen Hade en kompis som fick betala typ 40 spänn utan någon annledning till dom. Han fick då ett kuverts stämplat i Berlin där de stod att de var lessna för det som hänt, PÅ TYSKA sånt är inte värd en kommentar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 (redigerad) 1. Som alla tar upp, så stör jag mig riktigt ordentligt på reklamen. 2. Allt, jag upprepar ALLT, som dom säljer går att ladda ner gratis, och lagligt. (Gå in på wapsearch.google.com från mobilen, och skriv in namnet på ringsignalen.mid) LoL på dig? Wappa är det absolut dyraste du kan göra. Du tjänar inte ett skit på att tanka hem något genom wappen bara så du vet det. *edit* Vem lade dit ett stavfel? erkänn.. Redigerad 3 februari, 2005 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Om man har GPRS på mobilen är det gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 (redigerad) LoL på dig? Wappa är det absolut dyraste du kan göra. Du tjänar inte ett skit på att tanka hem något genom wappen bara så du vet det. *edit* Vem lade dit ett stavfel? erkänn.. Om man har GPRS på mobilen är det gratis. Jag räknade med att alla har GPRS nu för tiden, men jag hade visst fel. Vissa nostalgiker (läs: fattiglappar) har visst ingen lust att köpa en mobil som är nyare än från 1998... *edit* Ännu billigare blir det om man köper IR/Bluetooth till datorn. Då går man bara in på valfri söksida och söker låten/bilden/vad man nu vill ha, och tankar över till mobilen. Redigerad 3 februari, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Wappa är det absolut dyraste du kan göra Asså....varför klagar alla på att det är så dyrt och wappa? Det kostar ju FFS bara några ören i minuten!! Jag var inne i typ 5minuter, slutsumman blev ca 1-2kr..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Folk verkade vilja ha den singalen. Heja jamba! Åhh nej ! Du är Tillbaka ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Asså....varför klagar alla på att det är så dyrt och wappa? Det kostar ju FFS bara några ören i minuten!! Jag var inne i typ 5minuter, slutsumman blev ca 1-2kr..... Kanske för att det är dyrt att wappa? Slösade 200:- på någon timme. Det luriga med det är att pengarna försvinner inte på direkten heller. Så man vet inte hur mycket det blir sammanlagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Kanske för att det är dyrt att wappa? Slösade 200:- på någon timme. Det luriga med det är att pengarna försvinner inte på direkten heller. Så man vet inte hur mycket det blir sammanlagt. Det kostar ju inte dyrare än 12 öre / Kb på GPRS. Alltså en vanlig midi på typ 12Kb = 12x12 = 132 Öre = 1.3 Kronor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Det kostar ju inte dyrare än 12 öre / Kb på GPRS. Alltså en vanlig midi på typ 12Kb = 12x12 = 132 Öre = 1.3 Kronor. Bara för att jag rååtankar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Kanske för att det är dyrt att wappa? Slösade 200:- på någon timme. Det luriga med det är att pengarna försvinner inte på direkten heller. Så man vet inte hur mycket det blir sammanlagt. Ja, sitter man och wappar flera timmar, så får man ju skylla sig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jambareklamen går fan på MTV dygnet runt, hatar det !. minst 2-3 jambareklamer varje avbrott... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts