Jump to content

Ung j***arna fick Jamba att tjäna miljoner


JMC
 Share

Recommended Posts

Jag hatar också jävla jamba ;)

men jag har iaf aldrig vart så korkad att jag pungat ut pengar för en ringsignal

man vill ju bara veta att det ringer, det spelar ju ingen roll hur det låter

vissa tror ju dom imponerar med "heta" ringsignaler :P

och jag stör mig också på reklamerna, varenda paus, ibland 2 ggr på raken :)

dom utnyttjar bara massa ungar och lurar i dom att dom blir coola om dom coola ringsignaler :o

BOJKOTTA FFS

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 55
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tänker mest på alla stackars människor som gjort allting i reklamen som Jamba snor... T.ex grodan som gör det där moppeljudet, själva ljudet fanns långt innan.. Sen är ju reklamen överdålig den med.

Ja, och Jamba! har fått tillåtelse att sälja den.

Jamba drog 30,- från min mobil utan att jag ens engagerat mig i något, bara kollat på reklamen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, Jamba är ju coola :)

Äntligen inser entreprenörerna att det verkligen går att göra pengar på tröga ungar. Nejdå, jag gillar inte reklamen, men deras koncept och försäljningsknep är riktigt smarta :o

Jo,jamba ÄR smarta, pga:

1. Dom går på den dummaste åldersgruppen, FJORTISARNA! Vilka andra skullevilja ha sexljud, eller en naken flodhäst som dansar och spankar sig själv??

2. Dem har så mycket reklam att denverkligen går in i huvudet så man utan misstag skickar ett sms med "blablabla flodhäst! til 727272...

samtidigt är dom dumma på grund av en jevvla massa anledningar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo,jamba ÄR smarta, pga:

1. Dom går på den dummaste åldersgruppen, FJORTISARNA! Vilka andra skullevilja ha sexljud, eller en naken flodhäst som dansar och spankar sig själv??

2. Dem har så mycket reklam att denverkligen går in i huvudet så man utan misstag skickar ett sms med "blablabla flodhäst! til 727272...

samtidigt är dom dumma på grund av en jevvla massa anledningar!

Han är inte naken!!! han har tanga! dessutom som jag skrev senare är det ju inte jamba som gjort den! det är det urgulliga företaget KONZO som gjort den :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Som alla tar upp, så stör jag mig riktigt ordentligt på reklamen.

2. Allt, jag upprepar ALLT, som dom säljer går att ladda ner gratis, och lagligt. (Gå in på wapsearch.google.com från mobilen, och skriv in namnet på ringsignalen.mid)

Går det att ladde hem låtar gratis? :unsure: Måste kolla!!

EDIT : Måste man skriva wapsearch.google.com... kan man inte bara skriva wap.google.com ?

Redigerad av Perlan_
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...