JMC Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Fan, vad läser jag på http://www.expressen.se/index.jsp?a=235144 om inte att skitföretaget, som "alla" hatar, går med 130 miljoner kronors vinst! Bara på EN sketen ringsignal. Jag satt och hoppades på att folk inte skulle köpa skiten från Jamba och så springer man på den här informationen om deras framgång... Och inte nog me det... pga av att ungarna spenderat sina pengar på derras skit prylar så kan Jamba sedan bomba oss andra med massvis med reklam hela jävla tiden... Nä säger bara en sak: BOJKOTTA JAMBA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Boykotta skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Jag HATAR Jamba!!!! Nackskott...speciellt på den där jämra grodan, haaatar den!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Surt för snubben med mopedrösten! Den är cool. Vet dock inte varför alla hatar Jamba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Jag HATAR Jamba!!!! Nackskott...speciellt på den där jämra grodan, haaatar den!! Indeed.. men Grodor är slemmiga (speciellt denna).. nackskott biter inte på dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Usch för den där fula reklamen... Dessutom rullar den fan 2 ggr per reklamavbrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Usch för den där fula reklamen... Dessutom rullar den fan 2 ggr per reklamavbrott. I vilken kanal då? MTV är enda jag sett den på. Kolla på ZTV så slipper ni Jamba, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 I vilken kanal då? MTV är enda jag sett den på. Kolla på ZTV så slipper ni Jamba, eller? Haha, man kan ju inte börja kolla på en annan kanal istället pga reklamen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Haha, man kan ju inte börja kolla på en annan kanal istället pga reklamen Säg så här då. Tittar ni aktivt på MTV har ni fjärrkontrollen tillhands och kan enkelt byta kanal under reklamen eller stänga av ljudet. Tittar ni inte aktivt utan lyssnar kanske endast på musiken kan ni stänga av tv:n helt och istället sätta på P3, eller annan kanal som spelar varierad musik... Tänk på att ni MTV-tittare är målgruppen eftersom ni tittar på reklamen så ofta, så om "alla" hatar den kanske ni tittar på fel kanal. Om "alla" inte hatar den kanske vi har ett svar på varför Jamba tjänar pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Säg så här då. Tittar ni aktivt på MTV har ni fjärrkontrollen tillhands och kan enkelt byta kanal under reklamen eller stänga av ljudet. Tittar ni inte aktivt utan lyssnar kanske endast på musiken kan ni stänga av tv:n helt och istället sätta på P3, eller annan kanal som spelar varierad musik... Tänk på att ni MTV-tittare är målgruppen eftersom ni tittar på reklamen så ofta, så om "alla" hatar den kanske ni tittar på fel kanal. Om "alla" inte hatar den kanske vi har ett svar på varför Jamba tjänar pengar. Oavsett hur man gör går den inte att undvika, ehuru det är omöjligt att veta när den kommer. Jag har som reflex att byta kanal så fort något Jambaskit kommer upp men man kan ju inte undvika den lilla gnutten av jamba man får i sig som påverkar en att byta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 ..jamba är såå dåliga. som dedär klippen ur den sunkiga 'call on me' låten. känns lönt? och den äckliga grodan.. eller porrbilderna. det mesta där är fult. eller sliskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 (redigerad) Hata Jamba! Har för mig att det är denna sida som gjorde den där grodan. Fan vad grod-reklamen stör mig! Redigerad 2 februari, 2005 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Stör mig som fan på den jävla reklamen va! BOJKOTTA JAMBA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Känns verkligen skönt att det finns andra på denna planet som delar min uppfattning om denna värdelösa skit flodhästen med en badring är för övrigt värst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Usch för den där fula reklamen... Dessutom rullar den fan 2 ggr per reklamavbrott. Precis, fyfan vad jag hatar den där reklamen.. Blir så satans galen på den . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Stör mig på kloakråttorna och flodhästarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Själv har man ju inte ens mobil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 (redigerad) Edit: Men det där är ju Britt Eriks orginal låt ju!!!! Den är gammal... Redigerad 2 februari, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Avsky jamba .. ! Ni vet den där oootroligt sköna videon med flodhästen som dansar sexigt ? jag visa den för min kompis och han sa "fan orka se den där som jamba gjorde!" GRRR!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Jag tänker mest på alla stackars människor som gjort allting i reklamen som Jamba snor... T.ex grodan som gör det där moppeljudet, själva ljudet fanns långt innan.. Sen är ju reklamen överdålig den med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts