Pico Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Ett smaskigt, passionerat och rytmiskt tvångsknull till SlewME. You da' man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 När nån har fått ner den så kan väll den personen gå in på Add3's DC hubb...? (odenhallen1.no-ip.info) Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Annars finns ju den där nästan överallt om man söker på DC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Om ni missade det, här är länken: http://www.sweh.mine.nu/kalle/Banned%20Dis...Cartoon%201.mpg Urkas, meh.. inte uppmana till warez och skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Hm, Walt Disney fick en Oscar för det där avsnittet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Var inte Disney rasist? eller nazist möjligvtis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Jag har för mig att jag hörde nånstans att han gjorde något med propaganda och sånt iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 (redigerad) Var inte Disney rasist? eller nazist möjligvtis... Rasist var han. Men säg, vem var inte det på hans tid? EDIT: Vet att det uppenbara svaret är "etniska minoriteter", men gör dig inte lustig. Redigerad 1 februari, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Urkas, meh.. inte uppmana till warez och skit. .så det är warez om man laddar ner den från dc men inte från SlewMe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 .så det är warez om man laddar ner den från dc men inte från SlewMe? Hysch, hysch. Ahem, nu ska vi inte vara sådana. Inte bryter jag mot någon lag, inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Hysch, hysch. Ahem, nu ska vi inte vara sådana. Inte bryter jag mot någon lag, inte.. ...säg mig VARFÖR DÖDADE DU MIN HUND DÅ?!?!? VA??? VA??!?! Jag ska nog lägga mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 LOL! tittade på den nyss! Jävla skitkalleanka! Jävla skitdisney! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Det finns en annan "banned disney". Hitlers Children. Finns lite härodär på DC. Men så rolig är den inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 LOL! tittade på den nyss! Jävla skitkalleanka! Jävla skitdisney! Inte kalles fel *suck* Skyll på Disney, kalle får ju betalt så han är nöjd . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Länkarna går jöh inte!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Filmen funkar varken i Firefox eller IE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Filmen funkar varken i Firefox eller IE. Testa valfri filmspelare? Sen när öppnar man .mpg-filer i webläsaren..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Sen Crice posta den? Får väl högerklicka-> Spara som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Får väl högerklicka-> Spara som. Man brukar göra så med videofiler, ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Ja, jag vet. Men på nästan alla filmer jag kollat på/laddat ned på sistone har jag blivit frågad om vart jag ska spara den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts