Crice Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 (redigerad) Jag har hittat en bannlyst Kalle-serie (åtta-minuters-avsnitt) där Kalle hamnar i ett nazistiskt Tyskland, måste heila ständigt och jämt, och irriteras av ett galet nazist-band som sjunger sin ganska så lustiga propaganda-sång. Det hela är gjort någon gång under 50-talet, och slutar lustigt nog med att Kalle kramar Frihetsgudinnan och svär trohet åt Amerika. Var kan jag ladda upp denna godbit och visa allmänheten? EDIT: Den är 80 mb stor. Ganska biffig, det vill säga. Redigerad 1 februari, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Kalle dödar faktiskt långben i en serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Kalle dödar faktiskt långben i en serie. Haha, har också läst det någonstans. Vad den lilla gynnaren hittar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Hehe, det låter bra! lägg upp den var du vill, bara den kommer upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 (redigerad) Han sätter på honom cementskor och kastar ner honom på havsbotten. Fyfabian vad bra gjort. Redigerad 1 februari, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 LOl, kan inte nån kolla upp det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Hehe, det låter bra! lägg upp den var du vill, bara den kommer upp! Hmm, "var du vill", låter väldigt bra... Om jag bara visste var skulle den redan varit upplagd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Måste se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Hmm, "var du vill", låter väldigt bra... Om jag bara visste var skulle den redan varit upplagd. Jo, ho hum, läserväl inte så bra! Den låterjevvligt bra, kan ingen hjälpa honom, har ingen direkt "erfarenhet" av attlägga upp filer på internet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Den har jag med. Ganska skojig Right in das Führes face!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 (redigerad) Jag frågade en på msn (stefan_hurtig@hot..) om han hade sett den, det hade han men har bara fick damp på mig... Kan inte ni fråga? Redigerad 1 februari, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Den är asrolig. Jag har många skumma Disney avsnitt Normala också dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Det är väl bara att lägga upp den på bt eller emule? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Tack vare SlewME har jag nu fått ett ställe att ladda upp filmen. Stor eloge till SlewME! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Var ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Tack vare SlewME har jag nu fått ett ställe att ladda upp filmen. Stor eloge till SlewME! Du har inget emot att ge oss länken också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Du har inget emot att ge oss länken också? Laddar upp... hold on, kiddo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 (redigerad) Skulle uppskatta om alla inte slängde sig på ledladdningsfilen då detta kan belasta servern. Det är ju endå över 50 online och om 50st skulle ladda ner somtidigt så klarar inte min lina det. Som folk kanske ser i min signatur så driver jag webbhotell och det gör att det är endel trafik som går in och ut helatiden. Ni lär märka när det går slött och då bör ni kanske ladda ner vid ett senare tillfälle. har begränsat hastigheten på nerladdningar av den anledning att hemsidor ska ladda fort. Redigerad 1 februari, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Kalle dödar faktiskt långben i en serie. Mm, jag har sett ett urdrag ur den serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Skulle uppskatta om alla inte slängde sig på ledladdningsfilen då detta kan belasta servern. Det är ju endå över 50 online och om 50st skulle ladda ner somtidigt så klarar inte min lina det. Som folk kanske ser i min signatur så driver jag webbhotell och det gör att det är endel trafik som går in och ut helatiden. Just så. Tänk på det. Rusa inte på nu. Lugna och snälla. Här är länken... Enjoy the ride. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts