Sikorka Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 (redigerad) Jag laddade hem Americans Army för ett tag sedan och klarade nästa alla träningar och började köra online,det fungerade utmärkt. MEN! nu när jag trycker jag man kör på nätet kommer det en massa servar upp men det finns ingen där! 0/10, 0/20, 0/15 står det överallt! Det verkar inte finnas en själ nånstans!! Måste jag ladda hem nån ny patch eller suger Americans Army så hårt att alla slutade spela det iförrgår? eller är det nåt annat? Snälla hjälp mig! :'( :'( Är tacksam för svar! Redigerad 1 februari, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Använd The All-Seeing Eye. Nån annan får förklara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Vad är The All-Seeing Eye då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Vad är The All-Seeing Eye då? Nåt program man hittar servers. Google är din vän, eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 (redigerad) VÄNTA HÄR! Jag kan inte logga in på min snubbe... Error unknow står det... FABJAN!" KAn ni terra att logga in eller försöka köra online? Redigerad 1 februari, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Tror att det strulade lite tidigare idag. Bör fungera snart igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts