Plutonium_Man_91 Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 (redigerad) Ja. va har du för grejer när du spelar, det spelar ju ingen större rol om man spelar strategi men när man spelar FPS,(tex cs ) har det stor betydelse..... Jag har preics betsällt en Razer Diamondback Chameleon Green och en fUnc sUrface 1030 orange/blå som jag ska få denna vecka men va har du??? Redigerad 1 februari, 2005 av Plutonium_Man_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Ja. va har du för grejer när du spelar, det spelar ju ingen större rol om man spelar strategi men när man spelar FPS,(tex cs ) har det stor betydelse..... Jag har preics betsällt en Razer Diamondback Chameleon Green och en fUnc sUrface 1030 orange/blå som jag ska få denna vecka men va har du??? Har exakt en sån som du har beställt(samma färg o så) den äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 (redigerad) Hmmm, jadu. Någon Optisk mus från Microsoft som jag inte minns namnet på riktigt hehe. Everglide musmatta med hllogga, ska dock byta till Funkmatta snart. Har ett gamalt skönt och mysigt Fujitsu tangentbord från typ 99 eller 00. *EDIT* Dock vet jag inte det där om när man spelar FPSspel så har det stor betydelse, huvudsaken är väl att man inte har en kulmus från 93 som blir smutsig hela tiden och en musmatta av trä. Redigerad 1 februari, 2005 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Hmmm, jao. Jag har en Logitech MX510 mus, nåt ganska litet tangentbord som lyser blått och en The Sims reklammusmatta ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Nå vanlig standard mus 2 knappar scroll... q-pad medium tror jag..och ett par xtrust hörlurar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Mus: Logitech MX510 Tangentbord: Fujitsu-Siemens Musmatta: Från Clas Ohlson, är jävligt bra för att typ kosta 20-30:- Sen så lägger jag alltid mitt handledstöd under armbågen när jag spelar. Får ont annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 (redigerad) .gamepad såklart.. Logitech Dual Action (PS/PS2-kopia).. spelar inte FPS.. Redigerad 1 februari, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 (redigerad) En vanlig kulmus och en cloetta-musmatta. Kanske därför jag är så kass på cs. :"> Redigerad 1 februari, 2005 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Logitech MX500, en 5kr siba musmatta, OEM fujitsu/siemens tangentbord, 100kr öronsnäckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Mus: Logitech MX510 Musmatta: Någon stor metallic-färgad från designtorget Tangentbord: Standard Fujitsu Siemens (skönt, varför byta?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 1 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Har exakt en sån som du har beställt(samma färg o så) den äger! Hehe har testat en sån det var det som fick mig att bestämma mig har grubblat länge övre vilken jag skulle köpa........ Tiger jag har också en The Sims reklammusmatta! som jag fick när jag vann ett PS2 silver på en NFSU tävling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Har endast tangentbord och mus. Sedan så har jag ju högtalare och databurken med skärm och allt annat som behövs för att kunna spela. Sedan så har jag ju även original skivan. Datorn löper mindre risk att krascha då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Har ett Tangentbord från Logitech, 5-knappars mus från Creative med S&S Padsurfers på samt en Steelpad S&S (musmatta). Använder 5.1-ljudanläggning eller mina stereohörlurar när jag spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Såna här "vad har du?" trådar brukar vara oftast för att skaparen ska skryta om sitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Logitech MX1000 Lasermus <-- mm visst är jag cool Logitech Z-5500 5.1-system <-- coolt på riktigt och så har jag nåt ruttet headset om jag vill tjöta i Vent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 När jag spelar ut så kör jag med: MX510 / Steelpad 4D eller fUnc surface 1030 / Hm, och ett sketet headset för 200 kr ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Mus: Wireless Microsoft Mouse 2.0 Musmatta: w00t? Vad är det? Tagentbord: Network! Trasigt. Headset: Plantronic Media-Tech MT365 Skärm: Studioworks Dator: Network Studioworks! Spel: KAUNTÄR-STRAJK!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Ja, va skoj, nu får jag skryta lite! Tangentbordet jag har är nåt Microsoft ergonomi-tjafs. Musen är nån gammal optisk Microsoft-grej. Musmattan snodde jag från skolan för nåt år sen. Står siba på den. Men det är nu riktiga skrytet kommer. Hörlurar kör jag inte med, utan jag har istället min 5.1-anläggning. Frontarna ligger på 380w var och har varsina två 10"s basar samt en 1"s diskanthorn. Subben ligger på 480w med sina två 12"ar. Bakhögtalarna är dock dom riktigt maffiga i anläggning. 3w utteffekt! Bild på subben (samt ena fronten där i bakgrunden): http://www.monstret.se/~urkas/bilder/kamera/subb/2.jpg O för övrigt kommer ingen att kommentera det jag skrev utan istället skriva vad som själva har. Precis som det brukar bli i såna här trådar. Alltså är tråden egentligen helt onödig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Mus:Logitech mx 510 Tangentbord: Något ruttet spelar bra ändå Musmatta:tygmatta(ska kanske köpa en FunC surface 1030 blå/orange eller vad dom nu är) Hörlurar: Cosonic CD-6611M (ena luren är glapp eller inte funkar) Skärm:Någon gammal rutten CTX Dator: En rutten p4 2.0 ghz 64 mb graffe (behöver inte det värsta för att äega ) Spel: CS:Source Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 4 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Såna här "vad har du?" trådar brukar vara oftast för att skaparen ska skryta om sitt Det gör jag inte har inte fått grejerna än nu kör jag med en The Sims reklam Musmatta och en vanlig kul mus från Microsoft som fastnar hrela tiden oavsett om man rengör den varje timm så jag skrytet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts