mickemannen Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Ibland.. blir så varmt i mitt rum av nån anledning och mitt huvud är precis under fönstret när jag ligger i sängen så jag brukar öppna och kolla ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Nej, jag har bra luftkonditionering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Vote: Ibland, skönt att sova när det är svalt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 NEJ! Klart man inte har fönstret öppet på natten, då blir det ju svinkallt! Jag måste ha minst 30 C varmt, annars är det för kallt! På sommaren däremot vill jag ha skitkallt, så då har jag fönstrtet öppet! VOTE: ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Bor i ett källarrum. Små fula fönster som inte går att öppna. Sen är det typ 10° på vintern och 20° på sommaren så jag har det kallt så det räcker.. VÅT: nej tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 VOTE : Öh? Har inget fönster, mina onda föräldrar låser in mig i en källare varje kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts