Matteus Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Alltid på sommaren, NÄSTAN alltid på resten av året. Igår hade jag det öppet men då frös jag halvt ihjäl. Fast, förstås, jag sover bara i påslakanet (stavning?).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 .vote: Ibland hade öppet i natt.. blev 15-16 grader.. ganska lagom så länge man sover.. dock kallt som fan när man vaknar.. kan inte somna om det är över 18 grader... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 För kallt nu.. Men på sommarn så har jag de öppna ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Ja, självklart att man har fönstret öppet. Jag har vant mig vid det, och det är såååå mycket skönare än när det är stängt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Fan inte nu på vintern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Mitt rum är ett före detta garage, alltså vetter de två stora fönstren ut mot gatan, även fast de är "nedanför" den riktiga marknivån. Alltså, i vissa garage är det en backe ner, där är nu en vägg med två (två dubbelfönster) fönster på. På andra sidan är det ett litet, 20 cm ovanför marken. Så näe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Ibland, när det luktar svett i hela j*vla rummet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Ibland. Har det öppet på sommaren men inte på vintern om inte dörren var stängd och datorn vart på så det blivit skitvarmt i rummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Tss...amatörer. Förstår ni inte att Crice försöker ta reda på vart han och hans maffiakompisar kan göra inbrott ostört? Jadu Crice, där avslöjade jag dig allt. Sleep tight! Vote: På sommaren! (Fanns det inget sånt alternativ skyller jag på att jag är korkad!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 VOTE Nej har min ventil öppen istället omdet blir varmt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Japp, blir så varmt i mitt rum av datorn, så jag kan inte sova om inte fönstret är öppet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Tss...amatörer. Förstår ni inte att Crice försöker ta reda på vart han och hans maffiakompisar kan göra inbrott ostört? Jadu Crice, där avslöjade jag dig allt. Sleep tight! BUSTED! Eeeh, HOWHOW, återgå till rutinen, ha fönstret öppet.. inget kommer hända inatt. Mihihihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Ja nästan alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Typ från Maj-Augusti då har jag det lite på glänt annars inte... Vote: Ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Vote: Nesh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Skulle vilja ha det öppet, men min farsa blir lite sur (jävligt arg), han skyller på att det drar upp uppvärmningkostnaderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Skulle vilja ha det öppet, men min farsa blir lite sur (jävligt arg), han skyller på att det drar upp uppvärmningkostnaderna. Stäng av elementen istället för att öppna fönstret då?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 .vote: Ibland hade öppet i natt.. blev 15-16 grader.. ganska lagom så länge man sover.. dock kallt som fan när man vaknar.. kan inte somna om det är över 18 grader... Tvångstankar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 På sommarn.. annars blir de typ runtn 30 grader varmt i mitt rum.. så.. IBLAND Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts