Crice Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Själv har jag alltid det, kan inte sova om det inte är iskallt i rummet. Vet dock många som helst vill ha det varmt när de sover, och jag respekterar väl det också. Hur gör DU? http://67.18.37.14/19/132/emo/disappointed.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 På sommaren brukar jag ha det Vote; Ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Vote: Nej. På sommaren vill jag ha kallt i rummet ju förstås men då skruvar jag bara så att elementet är lite lägre än vanligt. Sen på vintern är det så jäkligt kallt utomhus så då är jag glad att få krypa ner i en varm mysig säng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Hehe, nä... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 (redigerad) Vote;Ja, eller alla nätter på sommaren om det är fint väder Redigerad 1 februari, 2005 av Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Ja, så min apa ska kunna klättra in när han har slått bad guys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 (redigerad) Samma som Mademan, men det händer bara ibland... Vote. Kanske. Editation. Varför jag inte röstade 'Ibland' är pga. att...man vet ju inte riktigt. Redigerad 1 februari, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 (redigerad) Öh, ni som röstar "Kanske", hur fan tänker ni?! Vadå "kanske", kanske vadå? "Jag kanske har det öppet, men jag är så borta så jag vet inte.. ähähäh".. what the fuck's wrong with you?! :'( *tar ingen skuld, fastän jag skapade alternativet * Redigerad 1 februari, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Vote: Ibland ... iaf när jag bor i husvagn på sommaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Öh, ni som röstar "Kanske", hur fan tänker ni?! Vadå "kanske", kanske vadå? "Jag kanske har det öppet, men jag är så borta så jag vet inte.. ähähäh".. what the fuck's wrong with you?! :'( *tar ingen skuld, fastän jag skapade alternativet * Jag röstade kanske - med stolhet! Det är ju det ända rätta - för om nätterna sover jag, och hur ska jag då veta om det är öppet eller ej? Ehm...men oftast är det nog stängt då jag lägger mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Jag röstade kanske - med stolhet! Det är ju det ända rätta - för om nätterna sover jag, och hur ska jag då veta om det är öppet eller ej? Ehm...men oftast är det nog stängt då jag lägger mig. You're a sick person. Siiick, you hear. Okej, kanske dags att ta det lilla lugna nu. Dumt att spamma ner sin egna tråd. Men jag kanske är dum, eh? Ain't it so, okka, ain't it so? *elakt garv* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Vote: ja även om det är ca 10- eller 20- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Vote: ja även om det är ca 10- eller 20- THAT'S THE SPIRIT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Tror du jag vill frysa ihjäl eller? Möjligtvis på sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 ALLTID på somrarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Tror du jag vill frysa ihjäl eller? Möjligtvis på sommaren. Själv vill jag inte alls frysa ihjäl, oavsett årstid. Crice - Sick? Me? You FUCKING WITH ME?!? Ehm...okej, lite sick är jag nog...på ett vilkor. Dock kan jag inte komma på något, så det får bli en annan gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Alltid öppet eftersom det inte blir så kallt om fönstret går ut till balkongen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Ja, så min apa ska kunna klättra in när han har slått bad guys. Du menar så din apa kan klättra in när han snott lite maruijana nere på torget från den där mysko killen som brukar stå där i svart rock och gula ögon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Har det nog alltid på sommaren kan inte sova om det inte är kyligt i mitt rum Hatar när det är för varmt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Ja alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts