Coach Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Har inget roligt att spela längre...kan någon säga något bra spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Vietcong är good 'n old. Annars finns ju alltid... Doom 3 och Return to Castle Wolfenstein Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 BF1942 BF Vietnam Half-life2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Cs source Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Cs source Cs nörd ..... Sims 2 är ett mycket bra Livssimulator om man nu tycker om säna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Cs nörd ..... Sims 2 är ett mycket bra Livssimulator om man nu tycker om säna... Sims fjortis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Cs nörd ..... Sims 2 är ett mycket bra Livssimulator om man nu tycker om säna... Jag gillar inte Counter-Strike men för det går jag inte runt och säger "csnörd" till folk som gillar det. De har sin egen smak och trots att jag avskyr vissa CSSpelares attityd mot andra så betyder det inte att alla csspelare beter sig så osv. Det är när man slår ut såna där smått spydiga kommentarer om andra känslor eller tycken man hamnar i bråk eller skapar bråk vilket överflödar trådarna av onödiga fakta och tvingar moderaterna att dela ut varningar och låsa tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wankel Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Jag kan varmt rekommendera Gran Turismo 4 som släpps 9:e Mars. Det bör räcka ett tag framöver... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Splinter Cell serien, Max Payne serien, Grand Theft Auto serien, Mafia, Freedom fighters, Return to castle wolfenstein, Prince of Persia serien, Deer Hunter serien mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Red Alert (1) Har börjat lira det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 CS 1.6! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Red Alert 2 Gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 CS:S WoW BFME De lirar jag just nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 (redigerad) Jag kan varmt rekommendera Gran Turismo 4 som släpps 9:e Mars. Det bör räcka ett tag framöver... Skönt att rekommendera spel som inte släppts? Fast du kanske har lirat "prouloge" eller vad det heter... Half-life 2 tycker jag i alla fall ni ska spela igenom. Linjärt visst, men ändå varierat och härligt! Evil Genius är en annorlunda "real-time strategy" titel med skön känsla som är trevligt att spela, dock lite enformigt och lär absolut inte passa alla. Full Spectrum Warrior är en om möjligt ännu annorlundare titel där strategi utspelar sig på marknivå. Otroligt enformigt, men man känner sig proffsig som * när man kutar runt med två amerikanska elitgrupper i öknen. Redigerad 1 februari, 2005 av Upson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 .dom flesta NES-spel.. och Metal Gear Solid 2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Mafia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
N1CK3 Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 CS 1.6 BURNOUT3 TAKEDOWN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Tibia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 (redigerad) The Legend of Zelda: Ocarina of Time, The Legend of Zelda: Majora's Mask och The Legend of Zelda: The Wind Waker... Redigerad 2 februari, 2005 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 CS:S WoW BFME De lirar jag just nu... Får man fråga vilken WoW sever du är på och vad din karaktär heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts