Crice Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Har ni alla WC, eller måste ni vänta till julafton med att utträtta era behov?.. Missförstå mig rätt nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 julafton!.. jag måste vänta till vår/sommar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Har du Vice City? Om inte kan vi sörja tillsammans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 jag har inte ps2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Ooh, förstår! *brrr* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Jag har inget WC.. jag kör med UD(utedass) jag har därimot VC.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_dB_ Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 ja bara undrar en sak e de inte lite kallt att köra me UD(utedass) nu på vinter tiderna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 ja bara undrar en sak e de inte lite kallt att köra me UD(utedass) nu på vinter tiderna? Du får skita snabbt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 Utedass nu på Vintern är ingen höjdare. På landet har vi det. Minns en gång när det var 20 grader minus och man var nödig...Inte kul att dra ner brallan då. Efter det fick jag sitta och tina vid kaminen i 10 minuter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 Körde du in röven i kaminen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 (redigerad) Körde du in röven i kaminen?? Nä men närapå!! Det var fan kallt... Redigerad 22 december, 2002 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 Nä men närapå!! Det var fan kallt... HAHAHA!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_dB_ Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 Hellooooo Loooosers!! här ska man skriva om vad man tycker om den stackars killen som måste vänta till julafton för att spela "VICECITY"!!inte om någon j*vla utedass och kamminer upp i röven !!!! förresten GOD JUL alla gta:are Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 Hellooooo Loooosers!! här ska man skriva om vad man tycker om den stackars killen som måste vänta till julafton för att spela "VICECITY"!!inte om någon j*vla utedass och kamminer upp i röven !!!! förresten GOD JUL alla gta:are Det var ju du som undrade om det var kallt med utedass på vintern??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 stackars honom då! jag däremot måste bara vänta tills på tisdag (julafton) så får jag mitt ps2!! jag har köpt VC till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts