Ace Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Jag måste ha reda på vilken socket jag, eftersom jag ska byta processor men har inte pengar till ett nytt moderkort, tror det är 478. jag har en Compaq Presario 8200ea med; 2Ghz 1024 mb minne (512 orginal) orginal grafikkort; GeForce 3 64mb nu; ATI Radeon X800 Pro 256MB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Först måste du självklart veta vilket moderkort du har... Tanka Everest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 1 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 .som finns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Öh, för fan, Google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 1 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 (redigerad) .men kom igen för fan, det kommer upp massa skit om mount everest Redigerad 1 februari, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 höh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Kolla i enhetshanteraren vilken prolle du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Det jag hittade var att din cpu bör vara en P4 på 2,53ghz, att den kör på 533mhz fsb och att det är socket 478. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 1 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 .min cpu är en 2ghz, men jag tror det är en 478 socket ändå tack ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 .men kom igen för fan, det kommer upp massa skit om mount everest Du tycks redan ha löst det men det heter Everest Home Edition. Sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts