diarrehampus Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Om man har skrivit liv fusket en gång, kan man bara få 99.9 procent då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
viek Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Man kan få 100%! (P.S. jag fuskade) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Klart du kan få 100% fast du fuskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Jag har använt slowmotion fusket typ 30 gånger. Som följd till det kan jag inte få alla snapshots. Jag hat tagit alla 50, men det står ändå 49. Jag måste nog börja om från början igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Jag har använt slowmotion fusket typ 30 gånger. Som följd till det kan jag inte få alla snapshots. Jag hat tagit alla 50, men det står ändå 49. Jag måste nog börja om från början igen. Är du säker att du har tagit alla 50? du kanske gjorde det utan att spara.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 2 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Tack . Det var inte jag som fuskade. Det var en kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Vad skall man fuska för? Det första fusket som jag knappade in var efter att jag hade fått 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Vad skall man fuska för? Det första fusket som jag knappade in var efter att jag hade fått 100% Håller med man ska bara testa fusk efter man varvat spelet man kan iofs testa, men man behöver ju inte spara efteråt dessutom är det bara tråkigt att klara gta-spelen med fusk klara både gta 3 och gta vc utan fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Håller med man ska bara testa fusk efter man varvat spelet man kan iofs testa, men man behöver ju inte spara efteråt dessutom är det bara tråkigt att klara gta-spelen med fusk klara både gta 3 och gta vc utan fusk Tycker att det är helt okej att fuska, bara man inte gör det i uppdragen eller någonting som kan påvärka 100%-grejen i spelet. har fuskat jättemycket och sparat. tycker inte att det gör nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 klara både gta 3 och gta vc utan fusk FAN va cool du e.. min nya idol.. kan du inte skryta lite mer om COOLA saker du gjort?? snälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 JAG HAR FÅTT 100%!! Om ni nu tror på han och i nte tenker fuska, eller om ni ska börja om... så skyll er själv! Jag fick 100 % och jag fuskade! Ni kan järna börja om, om ni inte tror mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 På vice city så kan man inte få 100% om man fuskar, min bror gjorde det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Jag kommer ihåg när ERROLS TRUMMA(Hybernating) sa till mig "jag kommer inte fuska förän jag har klarat ut spelet helt å hållet" få tänkte jag att han skulle då 100% först, men nej 92,45% har han och fuskar jag blir nästan besviken på han! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 På vice city så kan man inte få 100% om man fuskar, min bror gjorde det Det går, det går... Beror på vilka fusk man andvänder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Det går, det går... Beror på vilka fusk man andvänder. Aha okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Jag använde en karta och gick igenom allihop igen. Jag hade tagit alla, så nu har jag börjat om. Känns ganska kasst efter 95+ timmar, men det kan bli kul att spela igenom uppdragen igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Jag använde en karta och gick igenom allihop igen. Jag hade tagit alla, så nu har jag börjat om. Känns ganska kasst efter 95+ timmar, men det kan bli kul att spela igenom uppdragen igen. Hade spelat ca 150 h på min första fil, nu har jag börjat om på en ny och har nu spelat lite över 100 h, började om pga samma grej som dig, nämligen att det krånglade med snapshots. Lite jobbigt att börja om bara pga det men ändå lite kul att få spela igenom alla uppdragen en gång till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 (redigerad) Omk ni ghar fuskat och vill ha 100 % så fortsätt!!! Min kompis fick 100 % på gta vice city, och jag 100 % på gta san andreas, och båda fuskade (The CHEAT gang ) Asså, om ni tror på den där myten, om att man kan inte få 100%, så är ni trög... alltså... jag säger det bara EN gång till: NI FÅR FUSKA HUR MKT NI VILL, NI FÅR ÄNDÅ 100% (Om det ni inte finns någon kåd som gör att man inte kan få 100%) Redigerad 3 februari, 2005 av Perlan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts