Kalan Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Nope, har den avstängd oftast... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Har på den på den ibland annars brukar morsan stänga av den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Jag har oftast datorn på mellan 15 - 05, resten av tiden sover jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Brukar ha på min över natten ibland, problemet är att den blir såååå seeeeg efter en sån natt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 För mig finns det ingen anledning att ha datorn påslagen på nätterna, förutom då jag diskdefragmenterar hårddisken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 24/7 när jag fixar mitt warez lager Annars kör jag den i viloläge, får en extremt mycket snabbare uppstart och allt är confat redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Har på datorn på nätterna om jag laddar ner något ( ), men annors är den avstängd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag stänger bara av datorn när vi ska resa bort eller om jag har installerat något å måste starta om den den rikgtia andledningen att ja inte stänger av burken är att vårat 0,5 mbit bredband är extremt långsamt så ja tankar hela nätterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts