skribb Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Är inte det rätt obekvämt? Nä, dom är mjuka och skitsköna, riktig apotekskvalitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Min ena dator har jag igång ibland på nätterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Nej, absolut inte eftersom mitt rum blir en jä-la bastu om den står på. Jag skojar inte, hade på den en natt me stängd dörr och det var 39,7 C när jag vaknade, så nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Nepp, den surrar för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 (redigerad) Nepp, eller för att citera min dator - surrisurr. Editation. Har du blablabla på nätterna trådarna är lite inne nu, så respekt till den som startar en Har-du-morgonstånd-på-morgonen eller sover-du-med-kalsonger-eller-pyjamas-om-natten -tråd. Redigerad 1 februari, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Den surrar för mycket .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Men måste vara bra dum om man har på skärmen under natten. Jag har den ena på 24/7, den andra brukar jag stänga av. Man kan inte stänga av min skärm, om man inte stänger av sjävla datorn först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Har du en laptop eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Ibland.. när jag jagar saker i buskarna låter jag den stå på =) datorn står inte inne i mitt rum så de är nemasproblemas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 .vote: Har på den vissa nätter när jag har mycket saker att pirata hem.. sover precis bredvid datorn så jag orkar inte ha på den jämt... men den är på hela dagarna iaf.. det första jag gör när jag vaknar är att starta datorn och det sista jag gör innan jag lägger mig är att stänga av den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Vote: Nej. Har alltid tänk att ha den på och tanka färdigt allt, men på nåt sätt är allt färdigt när jag lägger mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Tips till alla er som stör er av surrandet på natten. Kör in en penna i nätagget och en i processorfläkten så låter det typ ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Stänger alltid av den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Tips till alla er som stör er av surrandet på natten. Kör in en penna i nätagget och en i processorfläkten så låter det typ ingenting. Och så laddas det inte hem så mycket heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Det beror på om jag sover den aktuella natten eller ej. Är jag vaken så är datorn på, sover jag är datorn av. Simplare än så kan det inte bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Nej, låter så mycket.. Har hänt att jag har haft på den en natt, av vissa anledningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 BTW ska skaffa vattenkylning så det inte låter så mycket eller ja min bror ska skaffa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 BTW ska skaffa vattenkylning så det inte låter så mycket eller ja min bror ska skaffa det Bara för att man skaffar vatten behöver det inte bli tyst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Bara för att man skaffar vatten behöver det inte bli tyst. Exakt, vissa datorer är inte vana och börjar gurgla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Exakt, vissa datorer är inte vana och börjar gurgla... Då blir det till att bestraffa med spanking! (What's up with me and this whole spanking thing anyway?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts