Add3 Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Jag har alltid stängt av den på nätterna men nu har jag en hub så jag kan inte stänga av den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Den är av. Surrar för jävligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Nope, datorn behöver också sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Alltså är det stor risk att datorn överhettar och börjar brinna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Vote: Stänger aldrig av den (om det inte är hårdvaru-fel då) På nätterna stänger jag endast av min externa HDD eftersom den låter förjävligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Alltså är det stor risk att datorn överhettar och börjar brinna? Nej. Jag har iaf haft min dator igång i fyra veckor i streck nu. Och den har inte brunnit än. Det som är bra med att ha datorn på 24/7 är ju att man inte sätter igång o stänger av datorn hela tiden (logiskt va?) och därmed sliter man inte på hårddiskarna lika mycket. Dom måste ju spinna upp osv när man sätter igång datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 (redigerad) Har den på vänteläge, så den är ju varken på eller av. Aja, röstar på ja, eftersom den tekniskt sett är på. Skärmen är dock av, den låter ganska bra när den är på den med. Redigerad 1 februari, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Vote: Nej Hadde det förut, slutade med att skärmen börja brinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Vote: Nej Hadde det förut, slutade med att skärmen börja brinna Men måste vara bra dum om man har på skärmen under natten. Jag har den ena på 24/7, den andra brukar jag stänga av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Har den av. Har ingen anledning att ha den på och så är det omöjligt och sova med ett surrande ljud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Nej, den står bredvid sängen och det blir ett j*vla surrande om den ska stå på. Har den dock på under hela dagen (från jag först sätter på den till jag går och lägger mig). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Bara servern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Vote: Jag stänger aldrig av den. Det tar sån förbaskad lång tid och stänga av och starta den, och jag tankar musik hela tiden så jag tjänar inget på att ha den avstängd. Den låter rätt rejält men jag sover med öronproppar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 men jag sover med öronproppar Är inte det rätt obekvämt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Nej, men det kan hända att jag låter den stå på över natten. T.e.x. om jag laddar hem nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 (redigerad) Jag stänger av den. Har haft den någon gång på under natten. Det var när jag tankade uppdateringar från Microsoft. Men min är ganska tyst så det är behagligt att sova ändå. Redigerad 1 februari, 2005 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Har den på om jag laddar ner nånting. Annar så slår jag av den. Vote: Har den på vissa nätter (eller vad det nu stod) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Dator numero 1 låter förjävligt och den andre (numero 2) alstrar värme uta helvete. Då jag har på den, är då jag tankar hem något. höhö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Ja den står på 24/7, undantag för omstart när det börjar behövas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Har den inte på under nätterna, eftersom jag inte använder den när jag sover. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts