Trancequeen Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 När jag tog min 80:de Hidden packages, så fick jag tydligen en Sea Sparrow till Starfish Island, men vart finns den? Kan inte hitta den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 När jag tog min 80:de Hidden packages, så fick jag tydligen en Sea Sparrow till Starfish Island, men vart finns den? Kan inte hitta den? Jag tror den är på baksidan av huset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Hittar den inte heller men jag har tittat på bakisdan av vercetti house.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Om ni går till baksidan av Vercetti Estate hittar ni en liten anläggning pooler. Det finns en Seasparrow där om ni skaffat er 80 HP. Precis som med alla helikoptrar händer det att den försvinner, därför bör ni åka dit med en annan helikopter, så att ni kan åka därifrån, och strax tillbaka igen. Tyvärr är inte Seasp. så himla bra, den är lika sölig som en sparrow och kulsprutan ger jag inte mycket för. Visst, den kan landa på vatten men ni kan fortfarande inte gå ur och stå på pontonerna eller så. Här ser ni var den finns:http://www.psycopsy.com/gtavicecity/pics/vehicles/seasparrow.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Trancequeen Skrivet 2 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Om ni går till baksidan av Vercetti Estate hittar ni en liten anläggning pooler. Det finns en Seasparrow där om ni skaffat er 80 HP. Precis som med alla helikoptrar händer det att den försvinner, därför bör ni åka dit med en annan helikopter, så att ni kan åka därifrån, och strax tillbaka igen. Tyvärr är inte Seasp. så himla bra, den är lika sölig som en sparrow och kulsprutan ger jag inte mycket för. Visst, den kan landa på vatten men ni kan fortfarande inte gå ur och stå på pontonerna eller så. Här ser ni var den finns: http://www.psycopsy.com/gtavicecity/pics/vehicles/seasparrow.jpg Oki, men den ska alltså stå på det ställe som det visas på din bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Trancequeen Skrivet 2 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Oki, men den ska alltså stå på det ställe som det visas på din bild? Aaah, har hittat den nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts