StellHell Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Det ska va blodigt. Och en morot blöder inte så vitt jag vet. ANTI-vegan. Stöd scan, skjut en vegan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Nothing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 (redigerad) Hur klarar du dig utan riktigt käk? Kött är ju bara en liten del av alla maträtter som finns i hela världen . dom maträtter som innehåller kött kan man ju ersätta med annat grejsimojs. det finns vegetariska korvar, vegetariska köttbullar, det där köttet som man har i handburgare, det finns i vegetariskt. korvarna och det andra grejsimojset som jag nämde tycker jag personligen är mycket godare än "orginalen". Redigerad 1 februari, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 ANTI-vegan. Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Det ska va blodigt. Och en morot blöder inte så vitt jag vet. ANTI-vegan. Stöd scan, skjut en vegan. Tycker dock inte om när köttet är för blodigt.. Men det ska inte vara torrt heller. Så vitt jag vet så tror jag inte en morot blöder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Tycker dock inte om när köttet är för blodigt.. Men det ska inte vara torrt heller. Så vitt jag vet så tror jag inte en morot blöder? Köt ska vara blodigt, och blod ska vara köttigt!! Jag älskar då det rinner och är riktigt saftigt...droppar ner på tröjan och shit. Underbart med en halvt rå oxfilé! Fast jag tycker ändå att vegeterianers åsikter är helt sanna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Köt ska vara blodigt, och blod ska vara köttigt!! Jag älskar då det rinner och är riktigt saftigt...droppar ner på tröjan och shit. Underbart med en halvt rå oxfilé! Fast jag tycker ändå att vegeterianers åsikter är helt sanna... Använd Haklapp så slipper du tvätta tröjan? Ok, får la ge mig, kött ska vara blodigt (men inte för ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Använd Haklapp så slipper du tvätta tröjan? Ok, får la ge mig, kött ska vara blodigt (men inte för ). Äh, haklapp är för barn och folk som dregglar mycket, dessutom är blodrött en fin färg! Yo sick motherfucker... Höhö, kött är faktiskt väääldigt gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 "Stöd scan, skjut en vegan." - Hehe den var bra! Hur skulle man klara sig utan gott kött? Vote: Nej, inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Votade Äsch Äter allt som är gott helt enkelt... Det var ju tack vare köttet människan utvecklades innan den blev den "riktiga" människan eller hur jag ska säga.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Inget. Käkar alla och alla. Eh, menar allt men INTE alla.. ja, det är vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Det är meningen att människor ska äta kött. Alla andra djur (Nästan) får äta kött, så varför ska inte vi få göra det? Jag skulle inte överleva utan kött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 dom maträtter som innehåller kött kan man ju ersätta med annat grejsimojs. det finns vegetariska korvar, vegetariska köttbullar, det där köttet som man har i handburgare Handburgare? Det låter varken vegetariskt eller särskilt nyttigt. Det låter endast kannibaliskt och sjukt! (... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts