SlewME Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 (redigerad) Ja vad är då skillnaden mellan Vegan och Vegetarian? Vagetarianer är sånna som inte äter kött men kan äta ägg, dricka mjök som kommer från kossan och annat som djuren har skapat. Vegan är sånna som bara lever på sallad, bönor, ärtor m.m. och som inte dricker mjölk från kossan eller äter ägg. ? Är jag på fel spår så vore det kul om någon vill rätta till det? Har inte sett en sådan Topic innan så jag skapar en här och nu för jag är nyfiken på hur många som är veganer eller vegetarianer här. Edit: Snyggat till stavningen på "Vegitarian" Redigerad 31 januari, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Inget av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Inget. Dock så respekterar jag vegetarianer för jag anser att de är det utav hälsosjäl, ungefär. Veganer har ju fel på skallen, nåt ska man väl fan äta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 B http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...9&hl=Vegetarian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 (redigerad) B http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...9&hl=Vegetarian Lite lustigt att det ej ploppade upp när jag sökte . Måste fan ta en snabbkurs i sökteknik Eventuellt stavfel på Vegetarian/Vegitarian är pga att jag inte är något av följande Låt denna Topic Dö Redigerad 31 januari, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 (redigerad) Ja vad är då skillnaden mellan Vegan och Vegetarian? Vagetarianer är sånna som inte äter kött men kan äta ägg, dricka mjök som kommer från kossan och annat som djuren har skapat. Vegan är sånna som bara lever på sallad, bönor, ärtor m.m. och som inte dricker mjölk från kossan eller äter ägg. ? Är jag på fel spår så vore det kul om någon vill rätta till det? Har inte sett en sådan Topic innan så jag skapar en här och nu för jag är nyfiken på hur många som är veganer eller vegetarianer här. Edit: Snyggat till stavningen på "Vegitarian" Vegan är en sån som inte äter något från djur alltså: ost, smör, ägg, kött, mjölk mm. Jag är köttätare... Redigerad 31 januari, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Vegan är en sån som inte äter något från djur alltså: ost, smör, ägg, kött, mjölk mm. Det är ju det jag påstår också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Nej inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Jag äter djur. Jag tycker dock att vegeterianers åsikter är helt riktiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Det är ju det jag påstår också Ja, men jag är inte så smart jag tykte det verkade rörigt så jag gjorde på ett sätt som jag kände lite mindre rörigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Jag äter djur. Jag tycker dock att vegeterianers åsikter är helt riktiga. Ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 (redigerad) Vote: Ja, Vegitarian har varit det i ganska exakt 2 år nu (exakt 2002 lite innan jul blev jag det). Redigerad 31 januari, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Jag är inget av dom, men jag respekterar dom som är det... En brud i min klass, och en lärare är vegeterian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Kött är bland det godaste som finns, skulle inte klara mig utan det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Ord på okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Vote: Ja, Vegitarian har varit det i ganska exakt 2 år nu (exakt 2002 lite innan jul blev jag det). Hur klarar du dig utan riktigt käk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Ähh det skulle bara bli jobbigt å vara vegeterian. Om jag bestämde mig för att bli vegeterian så skulle ju jag nästan vara halvvägs till att vara vegan ju (pga att alla mjölkprodukter utgår ur min kost). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 .självklart äter man gamla döda djur.. svingôtt ju var djurvän - låt kaninerna ha sin mat ifred.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Ähh det skulle bara bli jobbigt å vara vegeterian. Om jag bestämde mig för att bli vegeterian så skulle ju jag nästan vara halvvägs till att vara vegan ju (pga att alla mjölkprodukter utgår ur min kost). Det finns väl sojamjölk och annat kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Ehm, jag är köttätare4life. Käkar bara morötter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts