GRIM Skrivet 2 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Tycker Skribbs fjortisar och biiatch och vad dom nu heter är snyggare... Ehh?! dom e ju bara helt orörda han har bara färgat tröjjan o laggt på string som non hra dragit 100 meter upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Ehh?! dom e ju bara helt orörda han har bara färgat tröjjan Nej. o laggt på string som non hra dragit 100 meter upp Det är nog menat att det ska vara så... är du seriöst så dum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 2 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Nej. Det är nog menat att det ska vara så... är du seriöst så dum? Du har nog ingen erfarenhet av tjjer tydligen... man har inte det så höht upp btw holler på med en ny skin som är rätt mycket bättre än skribbs färdig om ca femton minuter en kvart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Du har nog ingen erfarenhet av tjjer tydligen... man har inte det så höht upp Det har inte så mycket med erfarenhet att göra direkt, snarare mer med ögonen och om man kan se saker. Och nej, inte alltför många brudar har det. Däremot är det en jävla massa brudar som har stringen alldeles för högt upp, och skribb tog det och gjorde narr av dem dumma brudarna. Det kallas för att överdriva, man måste inte hålla sig helt till verkligheten jämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 2 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Det har inte så mycket med erfarenhet att göra direkt, snarare mer med ögonen och om man kan se saker. Och nej, inte alltför många brudar har det. Däremot är det en jävla massa brudar som har stringen alldeles för högt upp, och skribb tog det och gjorde narr av dem dumma brudarna. Det kallas för att överdriva, man måste inte hålla sig helt till verkligheten jämt. Ska man skinna seriöst och inte vara amatör messig btw skinnen e färdig nu vad tycks? JAG ÄR INTE NAZIST! skinnen ska ersätta Haitans! jag ska gör en till nazi sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 .jaha det är alltså dig skribb har tänkt på när han gjorde sick fuck okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 2 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 .jaha det är alltså dig skribb har tänkt på när han gjorde sick fuck okej Jag fattar inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Insration från liftarens guide till galaxen. Du är en fjant GRIM, en riktig skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 3 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Insration från liftarens guide till galaxen. Du är en fjant GRIM, en riktig skit. Hmm? varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Excezz Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Du är det bara GRIM. Vi gör såhär. Vems skins tycker ni är bättre? GRIMs eller skribbs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 .lås skit topicen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 .jaha det är alltså dig skribb har tänkt på när han gjorde sick fuck okej Hehe, nä, inte direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Jag förstår inte varför du börjar hacka på skribb. Jävligt onödigt att säga att hans skins är fula... för det är dom absolut inte. Topp3 lås topicen om du kan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 3 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Jag förstår inte varför du börjar hacka på skribb. Jävligt onödigt att säga att hans skins är fula... för det är dom absolut inte. Topp3 lås topicen om du kan! Jag hackar inte på honnom jag tycker han verkar okey men jag behöver väl inte gilla hans skins för det man får väl tåla kritik?? elelr? jag tror inte SkRIBB tar åt sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Topp3 lås topicen om du kan! Nicht, endast mod i SA-forumet. Osis. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJTaz Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Tycker Skribbs fjortisar och biiatch och vad dom nu heter är snyggare.... Det är du inte själv om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 "Det är du inte själv om" vad betyder det på svenska? ... vill inte var dum men jag vill bara veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts