GRIM Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Har non sett beta plaer tommy nonstans att ladda hem vill ha den iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Finns väl en på gtamods.com har jag för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 1 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Finns väl en på gtamods.com har jag för mig... Jo av klanten skribb den enda bra skinnen han gjort..... men jag letar efter den riktiga och med dff med för hans huvve skiljer sej en del.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Klanten? förklara dig... Den riktiga Beta Tommy går inte att använda då modellen är anpassad till PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 1 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Klanten? förklara dig... Den riktiga Beta Tommy går inte att använda då modellen är anpassad till PS2. Ta inte illa upp men jag har aldrig gillat amatör skinnare eddit: ta inte illa up ok men finns det ingen chans att få tag i den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Ta inte illa upp men jag har aldrig gillat amatör skinnare eddit: ta inte illa up ok men finns det ingen chans att få tag i den?? Tror inte det, och inte är skribb amatör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 1 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Tror inte det, och inte är skribb amatör? Jag tror inte jag har sett något bra han gjort förutom beta skortan men det e enkelt o göra bara trycka ctrl+b i photoshop o ändra färg o ljusa upp lite i kanterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Jag tror inte jag har sett något bra han gjort förutom beta skortan men det e enkelt o göra bara trycka ctrl+b i photoshop o ändra färg o ljusa upp lite i kanterna Då har du inte kollat så noga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 1 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Då har du inte kollat så noga. Jasså visa nott bra då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 1 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Jasså visa nott bra då?? Nu har jag kollat hans skins och dom e verkligen kassa tainte illa upp men dom e d det enda han gjort e att ljusa upp tex kinder och byxor vädigt fult han borde lära sig skugga mer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Nu har jag kollat hans skins och dom e verkligen kassa tainte illa upp men dom e d det enda han gjort e att ljusa upp tex kinder och byxor vädigt fult han borde lära sig skugga mer.... Tror du att han bara gjort sånt så tycker jag att du borde skaffa glasögon eller en hjärna så du kan se att han verkligen gjort mkt annat än att ljusa upp byxor o sånt som du sa... Han skinnar då iaf bättre än dig (inte illa menat...) ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 .så dom här är alltså dåliga då? http://vc-skins.rr.nu/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 2 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 .så dom här är alltså dåliga då? http://vc-skins.rr.nu/ Ehh ja han har till och med kvar default ansikterna inte bra.... liksom gämför med mina.. ------> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Vad tycker du om mina då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Ehh ja han har till och med kvar default ansikterna inte bra.... liksom gämför med mina.. ------> K, jag vill gärna veta isf. vilken modell i spelat som använder det här ansiktet. Om inte adressen funkar, flurpa till ett mellanslag efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 2 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 K, jag vill gärna veta isf. vilken modell i spelat som använder det här ansiktet. Om inte adressen funkar, flurpa till ett mellanslag efter. Det e deafault tommmy med inclipta bitar från nott annat. ska man göra skins så ska man göra dom för hand! finns undan tag för kläder i vissa fall men det är ovanligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Det e deafault tommmy med inclipta bitar från nott annat. ska man göra skins så ska man göra dom för hand! finns undan tag för kläder i vissa fall men det är ovanligt... Visa något fint du har gjort då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 K, jag vill gärna veta isf. vilken modell i spelat som använder det här ansiktet. Om inte adressen funkar, flurpa till ett mellanslag efter. Jag trodde James var inspiration till den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 2 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Visa något fint du har gjort då? Kolla upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Tycker Skribbs fjortisar och biiatch och vad dom nu heter är snyggare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts