Perlan Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Tycker någon att jag ska köpa The Getaway? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Jag känner mig djupt hedrad att du lägger detta gigantiska beslut i mina händer... hm, vet inte om du ska köpa... bestäm själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 1 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Jag känner mig djupt hedrad att du lägger detta gigantiska beslut i mina händer... hm, vet inte om du ska köpa... bestäm själv Men asså, är spelet bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Läs om spelet på olika sidor där dom recenserar spel så kommer du säkert få en egen åsikt efter det. Då kan du bestämma dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 3 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Läs om spelet på olika sidor där dom recenserar spel så kommer du säkert få en egen åsikt efter det. Då kan du bestämma dig. Jag orkar inte Kan inte du läsa åt mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts