Diezl Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Önskelista: Webbdesigner Reklamare Pilot Journalist Ingen lysande framtid om jag ska gå någon av dom här vägarna ... Antingen massarbetslöshet inom området (pilot & journalist) eller stenhård konkurrens (reklamare & webbdesigner). Vi får se... förmodligen blir jag väl något vardagligt jobb typ konsult... Diezl Återkommer om jag kommer på något mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 "ingen kommentar" :'( Lilla vän du får skärpa dig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Ska bli musiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Ska nog leva på samtliga bidrag, orka arbeta när man kan vara arbetslös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Jag vill starta en nattklubb vid stureplan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Ska nog leva på samtliga bidrag, orka arbeta när man kan vara arbetslös. Fyfan va jag hatar den attityden ! Även om du inte är seriös så är det folk som tänker så, blir så jävla arg! Helvetes jäkla lata ig-barn som ska leva på andras slit och arbete... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Ska nog leva på samtliga bidrag, orka arbeta när man kan vara arbetslös. Ditt liv kommer bli perfekt, för 3000 i månaden räcker ju verkligen till ALLT!11!!!!!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 (redigerad) Ditt liv kommer bli perfekt, för 3000 i månaden räcker ju verkligen till ALLT!11!!!!!11 Man kan också skaffa ett jobb och bli sjukskriven. Eller om man ska vara seriös så blir det antagligen något inom IT. Redigerad 4 februari, 2005 av flogiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Drömmer och har börjat kolla upp att utbilda sig till flygledare, ver coolt... Man tjänar bra efter 15 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Själv vill jag bli serietecknare eller illustratör eller något i den stilen. teckna omslag till tidningar etc. hade varit tufft att göra figurerna på Magic korten också, dem är ofta skittuffa. Fast drömmen är ju, och förblir densamma, att skapa en seriefigur som jag tjänar mååånga många miljoner på. Tror dock att jag kommer gå en seriekurs på 1-2 år i malmö efter gymnasiet nångång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts