Jump to content

JOBB?


Perlan
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 89
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Njaa, kan du inte posta texten redan nu? För annars kommer det inte bli av på väldigt länge...

För om du nu har talang - vad är problemet?

Folk får ha tålamod när de ska ha bra musik.

Det är inte bara att plottra ner nåt på papper, sen recca, och tro att man har gjort en låt som alla kommer att gilla. Man får sitta ett bra tag, och skriva. Sitta och tänka för sig själv, ja... en del saker du inte tänker läsa.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helst av allt skulle jag nog vilja bli psykolog så jag kan se hur mördare osv tänker... Eller vill jag bli något inom data men jag har för kassa betyg =/

Så jag tror det blir Bilmekaniker !

Sabba inte för mitt yrke din bandit :o . Du kan bli bra hjälpa för polisen >_< .

Ja, Bilmekaniker skulle passa dig inget annat ;).

On-Topic:

Läs på andra sidan så ser ni vad jag vill bli.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh majj gadd..

Hatar den här skiten. Fattar inte att regeringen/staten/kommunen W/E sätter oss stackars barn i ett sånt fruktasvärt grubblande redan vid 15/16 års ålder..

Tycker att det är helt absurt. typ 50% kanske vet vad dom vill bli och väljer den kursen. Dom resterande 50% går i villovägar, tar en linje som verkar rolig eller för att kompisarna tar den. Sedan går dom 3år och grubblar över varför dom inte valde si och så.

Själv vet jag inte om jag valde rätt linje. Har funderingar på både kock, snickare, spelprogramerare, bilmekaniker m.m..

Av dom 50% som väl gått ut sen så börjar en del jobba med det dom har gått i skolan för. Resten får börja på ny linje och läsa något annat för dom känner att dom heldre ville läsa det.

USCH, fuck the GORAN!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag klär ut mig till Buffy och spöar skiten ur småbarn! (Naturligtvis i tron att dom är onda kreatur från det mörkaste mörka i helvetets inre.)

Barn ÄR onda kreatur från det mörkaste mörka i helvetets inre. Hur förklarar du annars att de är korta och ondskefulla? :D

Thaaat's right... fear 'em.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...