Perlan Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Vad ska du Jobba som/ Vad jobbar du på? Själv vill jag bli en Polis eller Flygplans-pilot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Advokat eller Lastbilschauför(stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Vet inte. Faktiskt, inte en susning. Ganska skrämmande, vill liksom inte något speciellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Vad ska du Jobba som/ Vad jobbar du på? Själv vill jag bli en Polis eller Flygplans-pilot Det är ju småbarns drömmar, hur gammal är du? Jag vill bli det som jag nästan är. Gissa vad det är, den som gissar rätt får en puss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Det är ju småbarns drömmar, hur gammal är du? Jag vill bli det som jag nästan är. Gissa vad det är, den som gissar rätt får en puss Iiih!! Jag gissar på... Kan jag få ta en livlina? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Nä' ja vill bli sto' ska ja bli plolisj och slå bovar och jädda väjden! nä men jag funderar på DJ (har gått på DJ-skola i Sthlm och new york) eller nå dylikt kanske tecknare (eller hur johan ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 31 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Det är ju småbarns drömmar, hur gammal är du? Jag vill bli det som jag nästan är. Gissa vad det är, den som gissar rätt får en puss Min bror ÄR pilot på SAS, 13 ÅR.... Du kanske vill bli en snubbe som gör spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Någonting inom juridik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Iiih!! Jag gissar på... Kan jag få ta en livlina? Visst. Vill du ta "50-50", ringa en vän eller fråga publiken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Min bror ÄR pilot på SAS, 13 ÅR.... Du kanske vill bli en snubbe som gör spel? Ssssh! Jag skulle ju svara! Så jag får pussen! Jeffla KEFF!! Notera SARKASM! Inte ORGASM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Nobelpristagare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 31 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Ssssh! Jag skulle ju svara! Så jag får pussen! Jeffla KEFF!! Notera SARKASM! Inte ORGASM! Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Och Perlan_ gissade rätt, du får en puss på posten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Yrkesmördare tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 .jobb? går det att äta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Det är ju småbarns drömmar, hur gammal är du? Jag vill bli det som jag nästan är. Gissa vad det är, den som gissar rätt får en puss Ja exakt! ingen som är vuxen och mogen vill bli pilot eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 31 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Och Perlan_ gissade rätt, du får en puss på posten! Men jag vill ju ha den nu :'( :'( :'( *Skoja* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 (redigerad) Rappare, peace & bye. Sen ska jag såklart ha nåt annat jobb på sidan, undrar vad det ska bli... @SlewME: Och det tror du jag saknar? Knappast. Jag har redan skrivit egna texter, och rappar redan nu på min fritid. Och det är texter som verkligen låter bra, och de har mening. De handlar om mig själv, och min omgivning. Dessutom jobbar jag på att göra egna beats, dock har jag en jag känner som hjälper mig med de, tills jag klarar det själv. Redigerad 31 januari, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Rappare, peace & bye. Sen ska jag såklart ha nåt annat jobb på sidan, undrar vad det ska bli... Krävs en viss talang för det "yrket" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Rappare, peace & bye. Sen ska jag såklart ha nåt annat jobb på sidan, undrar vad det ska bli... @SlewME: Och det tror du jag saknar? Knappast. Jag har redan skrivit egna texter, och rappar redan nu på min fritid. Och det är texter som verkligen låter bra, och de har mening. De handlar om mig själv, och min omgivning. Dessutom jobbar jag på att göra egna beats, dock har jag en jag känner som hjälper mig med de, tills jag klarar det själv. Har du spelat in låtar eller bara övat så att säga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts