berit Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 På uppdraget i LV när man ska spränga grejer inne i en fabrik så slängde jag ut sånna bomber man senare detonerar när jag ska slänga så "fastnar" den på CJ den svävar i lufter typ en halvmeter från honom och åker efter honom sen när jag detonerade så förlorade jag liv har dettta hänt nån annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Om man kastar såna där minor på en vanlig person som e ute och går, sitter minan också typ en meter från honom/henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Eller inte... Dom han även sitta grymmt bra på benet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts