Don_Corleone Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Vad gör den där car modification shop som ligger i Ocean Flats, San Fierro. Man kan ju inte köra in med bilen i den . Dom sa nånting med street cars eller nåt när man klarade bil uppdragen efter skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Du kan inte köra in med lowriders där bara vanliga bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Don_Corleone Skrivet 31 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Du kan inte köra in med lowriders där bara vanliga bilar Jag har försökt med vanliga bilar och bullets och alla sportbilar men jag kommer ändå inte in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Jag har försökt med vanliga bilar och bullets och alla sportbilar men jag kommer ändå inte in. Har du prövat taxin?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 (redigerad) Vad gör den där car modification shop som ligger i Ocean Flats, San Fierro. Man kan ju inte köra in med bilen i den . Dom sa nånting med street cars eller nåt när man klarade bil uppdragen efter skolan. Du kan bara modda street cars-bilar. street cars-bilararna är elegy, flash, jester, stratum, sultan och uranus (kolla här för bilder). nästan alla street cars-bilar finns i ett skyltfönster (kolla bilden för att se var skyltfönstret ligger). om inte alla bilar finns så kan du bara sätta dig i en annan street car-bil så kommer datagubbarna åka i andra street cars-bilar sen. Redigerad 31 januari, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts