Frenzy Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 I matte kommer jag få MVG (Jag går i Sexan) Jaha då är du lyckligt lottad.. Jag går i sjuan.. Fick börja om från början i matteboken förra veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 (redigerad) MetoC7? Nej nu var jag dum, slå mig.. Vart någonstans bor du? Redigerad 1 februari, 2005 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 I matte kommer jag få MVG (Jag går i Sexan) Newsflash, man får inte betyg i sexan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Newsflash, man får inte betyg i sexan. Jag Får inte betyg i 7:an... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 I matte kommer jag få MVG (Jag går i Sexan) Skulle vara riktigt roligt att jämföra matten i sexan (lågstadiet) med Matte F i Gymnasiet! Har läst Matte A,B,C,D, har nu E, F och Diskret Matematik kvar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 (redigerad) Skulle vara riktigt roligt att jämföra matten i sexan (lågstadiet) med Matte F i Gymnasiet! Har läst Matte A,B,C,D, har nu E, F och Diskret Matematik kvar.... Dum fråga, vad är diskret matematik? Sådan matte man räknar i smyg, rädd för att föräldrarna ska få reda på det? "Vi är väldigt besvikna på dig, mor din och jag." Edit: Behövde ju bara kolla susning: Diskret matematik är heltalsmatematik. Innefattar bl.a. kombinatorik, logik, grafteori och mängdlära. Den diskreta matematiken behandlar operationer på tal i uppräkneliga eller uppräkneligt oändliga mängder. Tillägg: Diskret matematik behandlar även operationer på överuppräkneliga? mängder. Den överuppräkneliga mängd som man oftast kommer att tänka på först är R, mängden av alla reella tal, vilket är det självklara exemplet på en mängd som inte används i diskret matematik. Dock finns det många andra mängder med samma kardinalitet som R (t ex 2^N, dvs mängden av alla delmängder till N, eller NN, dvs mängden av alla funktioner av naturliga tal), och tillochmed högre kardinalitet (t ex (2^N)N) som behandlas flitigt inom diskret matematik Inte för att jag fattade så mycket men... Redigerad 2 februari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 VOTE: jo, jag går väl i skolan när jag orkar (varje skoldag sen sommarlovet slutade) gymnasiet, fordon, transport om nån är intresserad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts