don_salvatore87 Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Andra året i Gymnasiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Går i 8:an, så ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Ja, jag går i 8:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Nananana, du går i 1an (kunde inte låta bli) Jag går i 8an. SÅ ja jag går i skolan. Alltså röstade jag på "ja" Han är äldre än dig (2 år). Nanananana (kunde inte låta bli) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Jag går i 1an. Vote: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Vote: Ja Jag går i 6:an (Wee!) Oh jag länktar till jag börjar 7:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Vote: Ja Jag går i 6:an (Wee!) Oh jag länktar till jag börjar 7:an Gör inte det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Inte just för tillfället nej. Men jag kommer antagligen köra på med gymnasiet i höst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Haha, sant. Jag går i nian, börjat ett år tidigare dock. Ph34r my int311ig3nc3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Jepps, i ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Första ring. Ganska "chill", mycket enkla grejor. Fast tråkiga som faaan... Vote: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Ja, 9B Murgårn. Kul Nej, sökte till ECIT, Kul, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 (redigerad) Går i tvåan. Kommer gå i tvåan nästa år med.. Är så skoltrött o har massa annan skit så jag ska ha EVK och få eget schema och bara läsa upp ett par kurser så man kan glassa nästa år.. Behöver det så förbannat.:"> Vote: Jag skolkar... Redigerad 1 februari, 2005 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_vice_boy Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Vote, jupp Sista året på gymnasiet, STUDENTEN NÄRMAR SEJ MED STORMSTEG sen slipper man "Skiten" /Martin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Går i tvåan. Kommer gå i tvåan nästa år med.. Är så skoltrött o har massa annan skit så jag ska ha EVK och få eget schema och bara läsa upp ett par kurser så man kan glassa nästa år.. Behöver det så förbannat.:"> Vote: Jag skolkar... Hmm smart sätt, det tål att tänka på. Har några kurser jag kanske får IG på så den kanske är bra att ta igen det nästa år eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 (redigerad) Jag jobbar (i skolan) till 4 på mån och tis, Bläääh, Det är bara för det är så många som valde spanska och då vart jag i kl 4 gruppen... Fast jag får Sovmorgon istället, Ah gött att kolla på Jay Leno...® Redigerad 1 februari, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Jag gåt 2:dra året på Gymnasiet (NV) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Jepp, går i åttan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Är du mobbad för något eller? Hatar dumma fanskap som mobbar någon för sitt utseende/sina intressen och så vidare. Stay strong, and don't flunk outta' school. Ärligt, det är där du bygger upp kunskaper för livet. Stanna i skolan... Nopp jag är inte mobbad Men jag vet inte jag orkar inte mer.... Måtte jag få G i matte bara,... Har g eller mer i alla andra ämnen :.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Nopp jag är inte mobbad Men jag vet inte jag orkar inte mer.... Måtte jag få G i matte bara,... Har g eller mer i alla andra ämnen :.. I matte kommer jag få MVG (Jag går i Sexan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts