Joey Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Går i nian... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Vote: JA, i 8:An Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Ja men är fam så j'vla lack man kan bli på skiten.... är Hemma när jag inte orkar... Vet inte om jag Orkar gå gymnasiet också för det förstör hela livet Är du mobbad för något eller? Hatar dumma fanskap som mobbar någon för sitt utseende/sina intressen och så vidare. Stay strong, and don't flunk outta' school. Ärligt, det är där du bygger upp kunskaper för livet. Stanna i skolan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Vet inte om jag Orkar gå gymnasiet också för det förstör hela livet Ja, och nej. Du BORDE, men det är jävligt ansträngande arbete Jag går i plugget... TYVÄRR. Fyfan så tråkigt det är. 1an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Ja, och nej. Du BORDE, men det är jävligt ansträngande arbete Jag går i plugget... TYVÄRR. Fyfan så tråkigt det är. 1an. Inte mycket roligare i 2an kan jag säga dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Ja, och nej. Du BORDE, men det är jävligt ansträngande arbete Jag går i plugget... TYVÄRR. Fyfan så tråkigt det är. 1an. Nananana, du går i 1an (kunde inte låta bli) Jag går i 8an. SÅ ja jag går i skolan. Alltså röstade jag på "ja" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Nananana, du går i 1an (kunde inte låta bli) Jag går i 8an. SÅ ja jag går i skolan. Alltså röstade jag på "ja" Frågan är om du går till skolan också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Går i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Jag går iinte i skolan, jag SPRINGER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Perlan byt sign och ava innan jag borrar ditt huvud med en tryckluftsborr oj nu komemr jag ihåg .. REDAN GJORT! kolla sidan 10 i teckningstopicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Nej jag sover mest där. Synd att bänkarna ska vara så förbanat hårda bara . :'( Klart jag går i skolan men jag skolkar en del också fast mest från dom tråkiga lektionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 (redigerad) Perlan byt sign och ava innan jag borrar ditt huvud med en tryckluftsborr oj nu komemr jag ihåg .. REDAN GJORT! kolla sidan 10 i teckningstopicen Jag ska se det... EDIT: Du är OOOOND! Redigerad 31 januari, 2005 av Perlan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Hellre sliter jag arslet av mig i 4 år genom att plugga än att senare slita arslet av mig i 30 som burger flippare. Det är mycket bättre att gå gymnasiet. Ifall du hoppar av kan du redan börja lära dig "Hej vad ska du ha?" "Äter du här?". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Hellre sliter jag arslet av mig i 4 år genom att plugga än att senare slita arslet av mig i 30 som burger flippare. Det är mycket bättre att gå gymnasiet. Ifall du hoppar av kan du redan börja lära dig "Hej vad ska du ha?" "Äter du här?". Eller bli en Bil-mekaniker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Eller bli en Bil-mekaniker Det är dock ett kul jobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Det är dock ett kul jobb Okej, men får man bra lön? Man ska väll få leva livet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Ja, självklart! Jag läste "Jag har ett liv" istället för "Jag har ett jobb"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Perlan byt sign och ava innan jag borrar ditt huvud med en tryckluftsborr oj nu komemr jag ihåg .. REDAN GJORT! kolla sidan 10 i teckningstopicen Jag ska ha min sign så länge jag är medlem!! (Nu är jag ond på dig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Vote; YES SIR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts