Sikorka Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 VOTE: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Ja, Man ska ju bli något när man växer upp och blir en karl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Ja, jag är en flitig motherfucker... ...eller, nja. Klarar mig på charm =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Sitter mest i skolan, höhöhö. Öhm, jo jag går i skolan. Inte just nu för tillfället, och inte just idag (trött), men annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Ja jag går i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 31 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Vilken Klass då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Nian, motherfucker. Hurså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Vote: Ja fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Vote: Ja jag går sista terminen i 9:an och det är inte så smart att skolka nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 (redigerad) Jag går i skolan, pluggar upp mina betyg för att få komma in på en bra linje... Jag missade 9:an ganska mycket, och hamnde i IV. Men det är ganska soft i alla fall, går i ett speciellt IV, det äger som fan, och jag har 100% närvaro denna och förra terminen. Det äger p.g.a. bra(skysta lärare), och sköna personer, och fina brudar.(De är faktiskt inte fjortisar.) Redigerad 31 januari, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 31 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 (redigerad) Vem har rösta på "jag skolkar" ? Redigerad 31 januari, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 (redigerad) Vem har rösta på "jag skolkar" ? MetoC7? Nej nu var jag dum, slå mig.. Vote: Ja.. Jag går i klass 7 kubikmeter (ma/no "inriktning" som ni kanske hör på namnet ). 7m3 egentligen ... 7m³ Redigerad 31 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Jao, jag går i skolan HÖHÖ! Gissa vad jag röstade på. (Snart kommer väl nån "rolig" och gissar på att jag röstade på "Nej" eller nåt annat som tyder på att jag inte går i skolan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Jao, jag går i skolan HÖHÖ! Gissa vad jag röstade på. (Snart kommer väl nån "rolig" och gissar på att jag röstade på "Nej" eller nåt annat som tyder på att jag inte går i skolan) Du röstade säkert på "Nej" eller nåt annat som tyder på att du inte går i skolan... (kunde inte låta bli ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 .vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 (redigerad) Vote: Ja! Vad skulle man annars göra... Host... skolka? Redigerad 31 januari, 2005 av Reefer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Ja men är fam så j'vla lack man kan bli på skiten.... är Hemma när jag inte orkar... Vet inte om jag Orkar gå gymnasiet också för det förstör hela livet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Jorå, i 8n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Går i åttan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Går i åttan moi2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts