Foo Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 (redigerad) Niidar hälp....! E det nån som möjligtvis vet vart man ska åka efter att man har hittat tjejen-med-rosa-hår´s syster mördare uppe i "Sky-Terrace" i "Althmira"??? Jag har typ varit överallt och ingen i någon stad säger vart man ska :'( Redigerad 12 februari, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Jag är ett stort fan av Zelda! Spelade om OOT 9 gånger innan jag tröttnade. MM spelade jag bara igenom en gång. WW lät jag bli att köpa på grund av graffen. Nästa Zelda ska jag däremot köpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Nu har jag ändrat innehållet i denna tråd istället för att göra en ny nu när ändå ingen skrev i den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts